بهترین کیف های شیک و شیک مناسب لپ تاپ

یک کیف کار خوب یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایل کمد لباس است که هر شخصی می تواند از آن برخوردار باشد. اگر در حال شروع به کار (گاهی) کار در یک دفتر هستید ، در هر روز ممکن است لپ تاپ خود را با خود ببرید ، کفش یا لباس عوض کنید ، میان وعده ، یک بطری آب و همه کلیدهای دیگر -Wallet-phone انواع چیزها. پیدا کردن کیفی که به کار خود ادامه دهد آسان ترین کار نیست ، مخصوصاً پس از مدتی که مینی کیف ها و سبک های کوچک دهه 90 به باند فرودگاه حمله کردند. اما خوشبختانه ، ما شاهد بازگشت کیف های بزرگ و بزرگ هستیم (فقط برای اثبات یکی از آخرین سرمقاله های ما را بررسی کنید). بنابراین همانطور که در آینده به میزهای انعطاف پذیر میز میزنید ، اجازه دهید این مجموعه بتواند شما را از طریق شیک ترین و کاربردی ترین کیف های کاری موجود در قفسه ها راهنمایی کند.

ما فقط محصولاتی را وارد می کنیم که به طور مستقل توسط تیم تحریریه W انتخاب شده اند. با این حال ، اگر کالایی را از طریق پیوند در این مقاله خریداری کنید ، بخشی از فروش را دریافت می کنیم.

این عدد جانی نرم Ganni تعریف شیک کلاسیک و بدون زحمت است.

در روزهایی که می خواهید لوازم جانبی شما به جای شما صحبت کنند ، دست به دامان این آفتابگیر JW Anderson شوید.

این یکی روشن ، شاد و پرطرفدار است-و فقط برای یک مک بوک کوچک به اندازه کافی بزرگ است.

این کوله پشتی بزرگ برای روزهایی که بین جلسات می دوید بسیار مناسب است – بدون توجه به هر چیزی ، عملی عمل کرده و کنار هم قرار خواهید گرفت.

ما عاشق این هستیم که بافت مدرن و شکل کلاسیک داشته باشد.

شما نمی توانید با یک وسیله حمل ساختار یافته با لحن خنثی اشتباه کنید.

این کیف ساده و بدون دردسر تقریباً با همه چیز همراه است.

این را یک گزینه عالی روزانه و همچنین یک همراه کامل برای سفر در نظر بگیرید – می توانید به راحتی آن را جمع کرده و در حمل خود ذخیره کنید.

با استفاده از این قطعه سلین زیبا ، جلوه ای از جلوه 1950 را به دفتر روزمره خود بدهید.

حمل این کت و شلوار نرم بسیار لذت بخش است و بیشتر از آنچه فکر می کنید در آن جا دارد.

ما عاشق اشاره عناصر دریایی در این گزینه از Rag & Bone هستیم.

این اندازه به اندازه ای است که می توانید لباس های بدنسازی و همچنین وسایل کار خود را در خود نگه دارید ، و رنگ نارنجی به طرز شگفت انگیزی همه کاره است.

پیچیده ترین برداشت از یک کیسه نی که تا به حال دیده ایم.