بلیک لایولی پس از به دنیا آوردن چهارمین فرزندش به فرش قرمز بازگشت

بلیک لایولی پس از استقبال از چهارمین فرزندش با رایان رینولدز در اوایل سال جاری به فرش قرمز بازگشت. این بازیگر سه‌شنبه شب برای جشن سالانه کالج بارنارد با لباسی که کاملاً مظهر فصل بهار بود به میدان رفت.

لایولی در این مراسم با لباس مجلسی گلدار از مجموعه پاییز ۲۰۲۳ کارولینا هررا شرکت کرد. این لباس یادآور طراحی دهه 50 با یک شبح کلاسیک خط الف و موتیف گل‌های صورتی، زرد و بنفش بود. Lively با کمک پمپ‌های Manolo Blahnik صورتی، گوشواره‌های لوستری Lorraine Schwartz و یک مانتو صورتی Sergio Hudson بهار 2023 با آستر زرد روشن، رنگ بیشتری به مجموعه اضافه کرد.

در حین حضور در این رویداد، لایولی درباره زمانی که برای اولین بار وارد بازیگری شد و نتوانست شغلی را رزرو کند، به طور خلاصه به دانشگاه فکر کرد. دو هفته پس از آن، تولیدکنندگان دختر شایعه پراکنی من را مثل یک دوست پسر سابق صدا زد، و آنها گفتند، “گوش کن، لطفا برنامه را اجرا می کنی؟” او توضیح داد که آنها گفته اند که می تواند یک روز در هفته به کلمبیا برود، اما این باعث نمی شود که او این کار را کاهش دهد. ، به خصوص با توجه به برنامه تصویربرداری همه جانبه سریال. “چه کسی نمی خواهد در 77 سال مدرک لیسانس بگیرد؟”

او در پایان گفت: «پس نیازی به گفتن نیست، فکر می‌کنم باید بپذیرم که امشب نزدیک‌ترین شب است که می‌خواهم به آن برسم، بنابراین فقط می‌خواهم وانمود کنم که این من هستم که امشب فارغ‌التحصیل می‌شوم». “پس متشکرم! من انجامش دادم.”

این سفر پس از آن صورت می گیرد که لایولی احتمالاً چهارمین فرزند خود را در ژانویه یا اوایل فوریه به دنیا آورد. ما جدول زمانی دقیقی را نمی دانیم، زیرا لایولی و رینولدز هرگز اعلام رسمی نکردند، اما پس از اینکه بسیار باردار بود، این بازیگر عکس هایی از یکشنبه سوپر بول را به اشتراک گذاشت که ناگهان برآمدگی اش از بین رفت. از آن زمان، این زوج نسبتاً ساکت بوده اند، اگرچه در اوایل این ماه از تعطیلات خانوادگی لذت بردند و عکس های این سفر را در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند. حالا، به نظر می‌رسد لایولی آماده است تا دوباره روی فرش قرمز وارد شود، نشانه خوبی است که او می‌تواند دوشنبه شب در مت گالا ظاهر شود.

ویکتور ویرجایل/گاما رافو از طریق گتی ایماژ

Noam Galai/Getty Images برای NYFW: The Shows