بلا حدید اولین روز خود را به عنوان یک COO در سبک اداری خود قرار داد

به طور معمول می توانید بلا حدید را یا 13 ساعت در سر صحنه کار کنید و یا به کنسرت بعدی مدلینگ خود برود. اما روز چهارشنبه ، دختر 24 ساله به طور ناگهانی از روال معمول حرفه ای خود خارج شد: او به دفتر رفت. و نه ، این بدان معنا نیست که یک فضای کاری به سبک کایلی جنر با ماشین فروش شامپاین و صندلی های خز مصنوعی فازی وجود دارد. میزگرد حدید کاملاً معمولی به نظر می رسید ، با دیوارهای سفید ساده ، مانیتورهای رایانه شخصی ، صندلی هایی به سبک اتاق کنفرانس و صندلی های اداری باز. به احتمال زیاد او در آینده زمان زیادی را در آنجا خواهد گذراند: این سوپرمدل به تازگی شریک و مدیر شرکت Kin Euphorics شده است ، شرکتی که به اصطلاح “نوشیدنی های مراقبت از مغز” نامیده می شود و او با کارآفرین جن باچلر تاسیس شده است. (نوشیدنی ها حاوی موادی مانند GABA ، 5-HTP و گل رز rhodiola هستند که ظاهرا به کاهش استرس و اضطراب کمک می کند.)

فقط 24 ساعت از اعلام این خبر توسط حدید می گذرد ، اما از آن زمان به بعد که در حالت کاملاً حرفه ای و تبلیغاتی قرار دارد ، با صدای بلند و افتخار صحبت می کند. این کار با انتشار سه عنوان طولانی اینستاگرام که باعث ایجاد Kin Euphorics شد شروع شد ، تا آنجا که اولین باری را که او آن را امتحان کرد توصیف کرد “یکی از [her] بیشتر لحظات تغییر دهنده زندگی. ” این اقدام جدید مطمئناً از آخرین شغل حدید در صنعت غذا و نوشیدنی یک سطح بالاتر است و در نوجوانی آب میوه ها و اسموتی ها را در یک کافه و فروشگاه مکمل در مالیبو آماده می کند. “من 15 ساله هستم @ اولین کار من هرگز انتظار نداشت که به آنچه در شرف وقوع است برسد.” (“شما کاسه های بسیار خوبی درست کردید [not gonna lie]خواهرش گیگی اظهار داشت.)

از آن زمان حدید لباس روز کاری خود را نیز درجه یک کرده است. او یک کامیسول ساده برنزه را با یک دامن جین وصله وصله ، با عینک آفتابی مستطیل شکل و یک کیف چرمی قدیمی از Miu Miu ست کرد. در حالی که دقیقاً ظاهر اداری شما نبود ، او مطمئناً کمتر از هایلی بیبر هفته گذشته وقتی برای شلوار بدون وظیفه در محل کار گزارش داد ، اظهار نظر کمتری کرد.