مای ماسک چهره جدید کمپین پوشاک Ugg است

علی رغم 50 سال فعالیت در صنعت مدلینگ ، مای ماسک-که چهره CoverGirl ، ستاره ای در موزیک ویدئوی بیانسه “خالی از سکنه” بوده و جلدهای بی شماری از مجلات مد تهیه کرده است-خود را اهل مد بالا نمی داند. ماسک ، که دارای دو مدرک کارشناسی ارشد در علوم است و به عنوان یک متخصص تغذیه فعالیت می کند ، از خانه خود در شهر نیویورک به من می گوید: “من واقعاً یک دانشمند هستم.” “من به استایلیست ها تکیه می کنم تا من را عالی جلوه دهد.”

اگرچه او هنگام بحث در مورد فن آوری مد خود ، مودب و متواضع است ، اما حرفه ای غیرقابل انکار در این صنعت داشته است. و آخرین مدلینگ او ، به عنوان یکی از چهره های کمپین جدید Ugg برای تهاجم برچسب به لباس ، آخرین پروژه خلاقانه هیجان انگیز است که او در آن شرکت کرده است. برای کمپین Ugg “The Perfect____” که امروز راه اندازی می شود ، ماسک را می توانید در کنار کیم پتراس ، داکی تات ، پریس گوبل و فرناندا لی مشاهده کنید ، مدل هایی که پیشنهاد می شوند-از جمله یک کت خز مصنوعی چاپ شده ، یک لباس ورزشی و یک شرپا. در زیر ، مدل وارد سبک شخصی خود می شود (موضوعی که او نقطه ضعف او می داند-اما ما با آن مخالفیم) ، و خاطرات شیرین خود را از مد دهه 1960 به خاطر می آورد ، جزئیات لباس روزانه خود را توضیح می دهد و مزایای یک پاشنه فوق العاده بلند را بررسی می کند.

آیا در طول بیماری همه گیر ، خود را راحت تر پوشیدید – شاید یک جفت دمپایی Ugg اینجا و آنجا؟

من در دوران همه گیری ، البته ، مانند دیگران لباسهای بسیار راحتی پوشیدم. من به تازگی با Ugg کار کرده ام ، بنابراین مطمئناً در آینده لباس می پوشم.

آیا قطعه مورد علاقه از مجموعه را دارید؟

لباس مورد علاقه من تدی کت ، گرترود بود. و آنها می خواهند آن را برای من ارسال کنند زیرا من این هفته پرواز می کنم. در هواپیماها ، من همیشه یخ می زنم ، حتی اگر پتو داشته باشم. و من فقط می توانم خود را در این کت نرم و کرکی قرار دهم.

لباس شما برای یک روز تعطیل چیست؟

وقتی یک روز مرخصی دارم ، زمان زیادی را صرف قدم زدن در سگ ها می کنم ، بنابراین شلوار جین و تی شرت و کفش ورزشی است.

دیروز چی می پوشیدی و چرا؟

دیروز ، با برخی از دوستان که کاملاً شیک هستند ، به ناهار رفتیم. بنابراین من یک شلوار جین خوب و یک پیراهن سفید آستین بلند پوشیدم زیرا نمی خواهم آفتاب روی بازوهایم باشد و کفش های کتانی چون من دوست دارم تا جایی که می توانم به آنجا بروم. و یک کلاه ، زیرا روز گرم بود.

به نظر می رسد که شما یک لباس شلوار جین ، تی شرت و کفش ورزشی دارید.

من مقدار زیادی از آن را دارم ، بله [laughs]به

آیا یک جفت کفش ورزشی مورد علاقه دارید؟ آیا خود را سرپوش ورزشی می دانید؟

من انواع کفش ورزشی دارم ، زیرا من کفش های دنج را دوست دارم. بسته به لباسی که می پوشم ، رنگ و مدل کفش ورزشی را انتخاب می کنم. اما من کفش ورزشی نیستم ، چون کفش های پاشنه بلند هم می پوشم. وقتی فرش قرمز می زنم یا شام می روم ، لباس می پوشم بسیار پاشنه بلند. نمی توانید باور کنید که من در چه چیزی قرار گرفته ام.

سبک شما در نوجوانی چگونه بود؟

من در آفریقای جنوبی بودم ، بنابراین مد شش ماه عقب افتاده بود ، اما مجلات به روز بودند. خوشبختانه مادرم همیشه لباس های ما را می دوخت زیرا در کانادا دچار افسردگی شده بود. او نحوه دوخت را به ما آموخت و همچنین مرا برای برش الگو فرستاد ، زیرا من می خواستم زیر ناز و لباس چادر بسازم. اینها لباسهایی هستند که هنوز در فروشگاههای آفریقای جنوبی وجود نداشت. خواهر دوقلوی من همیشه به من یادآوری می کند که او دیوانه وار درس می خواند و من مثل دیوانه ها خیاطی می کردم. از 15 سالگی مشغول مدلینگ بودم. اما باز هم ، من چندان به مد بالا علاقه ای نداشتم. من یک دانشمند علمی بودم [In the 1960s,] من یک مینی دامن که برای مدرسه درست کرده بودم می پوشیدم. پروفسور من فکر نمی کرد که یک دختر باید مینی دامن بپوشد ، بنابراین او مرا مجبور کرد که روی آن کت آزمایشگاهی بپوشم.

اولین خرید عمده مد شما چه بود؟

کفش های پاشنه بلند در دهه 1960-پاشنه های چهار اینچی ، بسیار نازک ، با پنجه بسته و بند چرمی برای دور مچ پاهایم. من واقعاً فکر می کردم در آن ها فوق العاده به نظر می رسم. اگرچه آنها طراح نبودند ، اما بسیار ارزان بودند. من چنین بودجه ای نداشتم و باید آن روزها مراقب بودم.

آیا از فرهنگ پاپ لحظه مد مورد علاقه خود را دارید؟

ساندرا دی از گریسبه وقتی آن را دیدم [movie]، من لباسی با دامن پهن تهیه کردم و زیر لباس زیر آن را مانند لباسش گذاشتم. من همچنین آرایش Twiggy را با مژه مصنوعی در بالا و سپس مژه های جداگانه زیر چشمم انجام دادم. من هر روز این کار را می کردم ، که دیوانه کننده است. یک ساعت طول کشید تا برای رفتن به هر نقطه آماده شد. ما همچنین کندوهای زنبور عسل انجام دادیم ، موهایمان را اذیت کردیم … تصور آن سخت است.

بزرگترین حسرت مد شما چیست؟

یک بار ، من با پوشیدن این گوشواره های بلند بلند روی فرش قرمز رفتم. فکر می کردم شبیه دلقک هستم. اما بعد از آن جایزه بهترین لباس را دریافت کردم ، بنابراین نشان می دهد که چگونه من مد را درک نمی کنم.

کدام سبک دوست یا طراح را بیشتر تحسین می کنید؟

نمی دانم آیا کتاب من را خوانده اید یا نه ، اما بهترین دوست من جولیا پری است. من او را 30 سال می شناسم ، زیرا هر دو در آپارتمان های تحت اجاره در تورنتو بودیم. او برای همه چیز به من استایل می دهد من می گویم او هنوز از من بهتر به نظر می رسد ، زیرا او واقعاً با تفکر خود جلو است. اما او به طرز شگفت انگیزی به من استایل می دهد – او طراحان قدیمی و جدید را در هم می آمیزد و من هرگز نمی توانم رنگ های مختلفی را که او می تواند در کنار هم قرار دهد درک کنم. باز هم ، شما نمی توانید در همه چیز خوب باشید. و اگر در کاری مهارت ندارید ، از یک متخصص استفاده کنید.