انتشار اولین آلبوم Lil Nas X شامل یک برنامه گفتگو ، بیلبوردهای وکیل جعلی و یک تولد زنده

Lil Nas X بهترین هفته را سپری می کند [his] زندگی در حال حاضر. ” دیروز در قدرت 105.1 است باشگاه صبحانه، او صعود سرگیجه آور روزهای گذشته را بازگو کرد: اولین حضورش در فرش قرمز در مت گالا ، برنده فیلم سال در MTV VMA ها و دوش گرفتن نوزادش را جشن می گیردبه همه اینها منجر به انتشار اولین آلبوم مورد انتظار وی می شود مونترو، و انتشار رکورد بار دیگر ثابت می کند که چرا Lil Nas X حاکم غیرقابل انکار اینترنت است. تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد. یک برنامه گفتگوی اولیه دهه 90 وجود دارد که در آن خود ، مجری و احتمالاً هر شخصیت دیگری در این ویدئو را بازی می کند. و انقباضاتی وجود دارد – مانند انقباضات زایمان ، به دنبال خط داستانی آنلاین که در مورد باردار شدن ایجاد کرده است. تولد ، البته ، خواهد بود مونترو، نیمه شب 17 سپتامبر.

بیلبوردها به طرز خنده داری تبلیغات وکلای تلویزیونی محلی را به تمسخر می گیرند. هر منطقه شهری دارای یک منطقه است (از لس آنجلس گرفته تا پیتر فرانسیس گراچی در شیکاگلند) ، و ناس با قول دادن غرامت مالی برای جرایم جعلی مانند مجردی و تنهایی ، نفرت از Lil Nas X و همجنسگرا بودن ، اعتراض خود را به هم می زند. بیلبورد دیگری فرهنگ شکایت از زبان دو زبان را به سخره گرفته و می پرسد “آیا دلت برای آمریکای واقعی تنگ شده است ؟!” در حالی که بینندگان را به سایت خود هدایت می کرد – همان افرادی که به خاطر کفش و موزیک ویدئوی شیطان او را به جنون رساندند. این یک ضربه نابغه محض است. این مرد ترولینگ را به شکل هنری کامل کرده است و ما به احترام سر تعظیم فرود می آوریم.

او همچنین قصد دارد فرزند خود (آلبوم؟) را از طریق یک برنامه گفتگوی زنده در YouTube به دنیا بیاورد ، که می توانید در زیر آن را از ساعت 11 شب EST/8pm PST تماشا کنید. پاپ کورن بگیرید ، زیرا اگر موزیک ویدئوهای او نشانه ای باشد ، برهنگی ، خون ، یک یا دو خدای دیگر و گرافیک روانگردان بسیار قوی و روان وجود دارد که حال و هوای او را مشخص می کند. امیدواریم او کلاس های Lamaze خود را گذرانده باشد زیرا بیرون آوردن یک آلبوم کامل استودیویی بدون اپیدورال یک تجربه دلپذیر نیست – اگرچه او بدون شک می خواهد آن را نمادین کند. این مرد چه کاری نمی تواند بکند؟