مجموعه گره Tiffany & Co. به قدرت نیویورک احترام می گذارد

یک قطعه جواهرات زیبا یا ساعت سرمایه گذاری کلاسیک هرگز نیست فقط یک لوازم جانبی – همیشه یک داستان غنی در پشت آن وجود دارد. در سری جدید W ستاره های موسیقی راک، ما در مورد آنچه میراث گذشته ، حال و آینده را منحصر به فرد می کند ، تحقیق می کنیم.

در دو هفته گذشته ، من بارها و بارها یک عبارت را شنیده ام. “نیویورک بازگشت” از ابتدای ماه سپتامبر ، این شهر میزبان هفته مد شگفت آور شگفت انگیز ، US Open ، VMAs ، Met Gala ، Armory Show و حتی مجمع عمومی سازمان ملل متحد بوده است. ترافیک برگشت ، مردم بیرون هستند و شهر شلوغ است. و فکر می کنم ، فقط یک سال پیش کارشناسان مرگ خود را پیش بینی می کردند.

این در مورد نیویورک است و نیویورکی ها ، آنها بسیار سخت هستند. شاید هیچ شرکت طلا و جواهر بهتر از مارک معروف نیویورک ، تیفانی و شرکت ، موقعیت نداشته باشد ، حتی قبل از اینکه آدری هپبورن در خارج از بوتیک خیابان 5 خود صبحانه بخورد ، این نام مترادف با شهری بود که هرگز نمی خوابد.

تیفانی برای ادای احترام به روح شهر خود در این ماه ، مجموعه جدیدی را راه اندازی می کند. تیفانی گره ، با الهام از نرده های زنجیره ای در خیابان های نیویورک. این مجموعه قدرت شخصیت و درک ناگفته ای را که ساکنان شهر به اشتراک می گذارند جشن می گیرد. به قول این برند ، “نیویورکی ها فردگرا هستند که همچنین بخشی از چیزی بزرگتر با هم هستند. تسلط بر هنر “ساختن آن” در نیویورک مستلزم احساس قوی از خود و وضعیت روحی خاصی است. “

قطعات موجود در این مجموعه به همان اندازه خود شهر تیز و براق هستند ، در تضاد با فرم های صاف ، گرد و ارگانیک با زوایای تیز و ناهموار ، همزیستی فردگرایی خاردار و اجتماع مشترک را به تصویر می کشند. دستبندها ، انگشترها ، گردنبندها ، آویزها و گوشواره ها دارای رنگ زرد 18 درجه رز و طلای رز ، با یا بدون الماس پاو هستند. قطعه قهرمان قابل توجه این مجموعه ، یک چوکر دو بسته ، با دست بیش از 300 سنگ خیره کننده ست شده است. Tiffany Knot این ماه در فروشگاه ها است ، a جدید نماد نیویورک درست در زمان برای جدید نیویورک.