امیلی راتایکوفسکی در یک روز صبح هنگام تبلیغ خاطرات جدیدش سه قیافه داشت

Emily Ratajkowski رسماً در حالت تبلیغ کتاب است، به این معنی که او همه چیز را در مورد شهر نیویورک اجرا می کند، هر روز صبح در بخش خبری و گفتگوی برنامه پخش می کند که برنامه او اجازه می دهد تا درباره خاطراتش که به زودی منتشر می شود صحبت کند. بدن من. امروز به تنهایی، مدل از هر دو بازدید کرد صبح های CBS و منظرهو البته، او برای هر یک به ظاهر جدیدی نیاز داشت، به این معنی که راتایکوفسکی قبل از اینکه جلسه زوم صبحگاهی خود را به پایان برسانید در سه لباس مختلف عکاسی شده است.

روز در CBS شروع شد، جایی که راتایکوفسکی با میزبانان از جمله گیل کینگ به گفتگو نشست، برای بحث در مورد کتابش برای اولین حضور، راتایکوفسکی یک تاکسیدو بسیار شیک کانادایی پوشید که دارای شلوار جین گشاد و یک پیراهن جین دکمه دار بود. او این ظاهر را با یک کمربند قهوه ای و چکمه های چرمی هماهنگ ست کرد.

ریموند هال/GC Images/Getty Images

بعدی چت با خانم ها بود منظره. برای این ظاهر، این مدل چند رنگ سفید در هوای سرد را انتخاب کرد و یک یقه یقه اسکی مایل به سفید را با یک دامن مینی چین دار و چند چکمه چرمی برنزه ست کرد. در حالی که در منظرهراتایکوفسکی با جوی بهار، ووپی گلدبرگ، و بقیه اعضای پانل در مورد تجربه اش از فیلمبرداری موزیک ویدیو Blurred Lines با رابین تیک صحبت کرد. در این کتاب، راتایکوفسکی می‌گوید که ثیک سر صحنه فیلمبرداری او را زیر آزموده است.

او درباره فیلمبرداری موزیک ویدیو گفت: «ما یکسری زن بودیم که کار می‌کردیم و به راحتی قابل تعویض بودیم. می‌دانستم که دختری جوان‌تر و زیباتر وجود دارد که با خوشحالی به جای من موزیک ویدیو را می‌سازد. این دلیلی است که من اینجا هستم. به همین دلیل است که بسیاری از مردم امیدوارند این کتاب را بخوانند. این پیچیده است، و من از اینکه مردم فقط در مورد یک ادعای تجاوز جنسی صحبت کنند و واقعاً به کل داستان گوش ندهند، می ترسیدم. امیدوارم مردم تمام این مقاله را بخوانند.»

تصاویر گاتهام/جی سی/گتی ایماژ

به دنبال ظاهر او در منظرهراتایکوفسکی با سومین لباس آن روز، یک ژاکت زیپ دار سفید با دامن مینی چرم قرمز، استودیو را ترک کرد. او تم بوت تا زانو را ادامه داد، این بار با یک جفت مشکی. مشخص نیست که آیا راتایکوفسکی این ظاهر را صرفاً برای رفتن به خانه پس از یک صبح طولانی انجام داده است یا برای یک رویداد تبلیغاتی دیگر رفته است. با این سرعت، اگر او به راه خود ادامه دهد، امروز بیشتر از من در تمام دوران قرنطینه ظاهر شده است.

ریموند هال/GC Images/Getty Images