واکنش کاردی بی به ملاقات با رابرت پتیسون بسیار قابل ارتباط است

دیدن شخص دیگری که در رویاهای شما زندگی می کند، دردناک است، حتی اگر آن شخص کاردی بی باشد. تنها چند روز پس از آخرین دور در تعاملات مداوم توییتری او با شما ستاره پن Badgely، بهترین های برانکس جنوبی در یک رویداد مد در لس آنجلس با کسی جز رابرت پتینسون برخورد کرد. کاردی آن لحظه را با فالوورهای توییتر خود به اشتراک گذاشت و آن را به شیوه ای خاص نشانه گذاری کرد: با یک فریاد غیرقابل کنترل.

طبق گزارش ها، این مراسم یک کوکتل بود که هفته گذشته به مناسبت بزرگداشت بریتانیایی ها برگزار شد ووگ سردبیر، ادوارد انینفول، با جذب افرادی مانند کایا گربر، تریسی الیس راس، کیتی پری، و سلما هایک، در میان نام‌های پررنگ. اما کاردی فقط از این موضوع شگفت زده شد اوقات خوش بازیگر شاید قابل درک باشد، زیرا پتینسون بدنام و مرموز در چند سال گذشته حضورهای عمومی خود را نسبتاً محدود نگه داشته است. به عبارت دیگر، کاردی احتمالاً قبلاً با بسیاری از مهمانان دیگر در مراسم مت گالا یا جوایز ملاقات کرده است، اما مشاهده RPatz حتی برای کسانی که در “VI” ترین دایره های VIP حرکت می کنند نادر است.

کاردی در این کلیپ پنج ثانیه‌ای می‌گوید: «بفرمایید، بچه‌ها به دوست من نگاه کنید» (انینفول به‌طور محسوسی پشت سر او می‌رقصد). سپس پتینسون وارد کادر می شود و کاردی فریاد می زند. پتینسون با بیرون آوردن کمی زبان خود، لحظه را مشخص می کند.

برای کاردی هیجان‌انگیز است، اما شاید برای پتینسون برای دوره‌های آموزشی یکسان باشد. این مردی است که به طور تصادفی با بیانسه پس از نوشیدن بیش از حد شراب قرمز با گروه هنری-پانک Death Grips ملاقات کرد. در واقع، شاید اگر گروه هایپرپاپ 100 gecs نیز وجود داشت، برای پتینسون نام تجاری بیشتری داشت.