دکتر باربارا استورم 10 نکته مهم سلامتی خود را برای پاییز به اشتراک می گذارد

با تغییر فصول به پاییز، ممکن است با پیش‌بینی ماه‌های تعطیلات شلوغ آینده، رژیم‌های سلامتی را دوباره مرور کنید. برای برخی، یک جلسه تمرینی شدید، جلسه درمانی روانکاوانه یا ماساژ عمیق به کاهش استرسی که ممکن است همراه با برنامه ریزی بیش از حد برنامه اجتماعی شما باشد کمک می کند. من شخصاً می بینم که خودم را در اتاقی حبس می کنم، دور از خانواده ام، جایی که می توانم برای 30 ثانیه فریاد بزنم و فحش بدهم. به هر کدام خودشون

در طول چند سال گذشته، دکتر باربارا استورم نه تنها در زمینه مراقبت از پوست، بلکه در مورد سلامتی و تندرستی نیز به یک هنرمند معتبر تبدیل شده است. روش اروپایی او، که علم و عناصر طبیعت را در بر می گیرد، احترام و پیروی زنان را در سراسر جهان برای او به ارمغان آورده است – آنها به طرفداران فداکار محصولات او تبدیل شده اند (سرم اسید هیالورونیک او قوانینی دارد، خوب؟ این بهترین در بازار است، دست پایین.) و همچنین فلسفه های سلامتی او. دانشمند پوست آلمانی الاصل پیشنهاد تا دبلیو 10 نکته مهم و نهایی او برای گنجاندن در روال سلامتی خود در این فصل برای کمک به مدیریت و ارتقاء پوست، سیستم ایمنی و سلامت ذهنی شما.

موسلی برچر را امتحان کنید

دکتر استورم می گوید: «من دوست دارم روزم را با بیرچر موسلی شروع کنم W.درست کردن آن آسان است و می توانید مواد را برای مدت طولانی نگهداری کنید. جو دو سر سرشار از مواد مغذی متعددی از جمله فیبر، کربوهیدرات، پروتئین گیاهی و ویتامین های B است که به هضم غذا کمک می کند، استرس اکسیداتیو در روده را کاهش می دهد، سطح کلسترول را کاهش می دهد و عملکرد مغز را تقویت می کند. جو همچنین منبع خوبی از آهن و بیوتین است – یک آنزیم ضروری که ثابت کرده است به کاهش نازک شدن و ریزش مو کمک می کند. خیساندن جو دوسر در طول شب به تجزیه نشاسته کمک می کند و هضم و جذب مواد مغذی ضروری را برای بدن آسان تر می کند. من دستور پخت خودم را کامل کرده ام که می توانید آن را اینجا ببینید.

مقداری درناژ لنفاوی را وارد کنید

دکتر استورم می‌گوید: «درناژ ملایم لنفاوی برای بیدار کردن پوست باورنکردنی است – این یک اثر پف‌کنندگی ایجاد می‌کند، بنابراین پوست شما فوراً سالم و درخشان به نظر می‌رسد.» «سیستم لنفاوی مسئول دفع و فیلتر کردن سموم و مواد زائد از هر سلول، بافت و اندامی است که می‌تواند ابتدا در پف‌کردگی پوست و سایر اختلالات ظاهر شود. این یک بخش کلیدی از هر صورت در اسپاهای من است، اما می توانید آن را در رژیم مراقبت از پوست خود در خانه نیز بگنجانید.

براشینگ بدن

من به مسواک زدن بدن خشک اعتقاد زیادی دارم، که به طور مکانیکی گردش خون و سیستم لنفاوی شما را تقویت می کند و از احتباس مایعات جلوگیری می کند. موها همچنین خاصیت لایه برداری دارند که به باز کردن منافذ و حذف سلول های مرده از سطح پوست کمک می کند و باعث می شود مواد موجود در محصولات بدن شما بهتر جذب شود. من چند دقیقه برس بدن، دوش می‌گیرم و یک کرم بدن باکیفیت می‌زنم تا پوستی نرم‌تر، صاف‌تر و سالم‌تر داشته باشد.»

خودتان پوست سر را ماساژ دهید

پوست سر بزرگترین ناحیه پوستی است که به طور کلی فراموش می شود. مطالعات نشان داده اند که وضعیت پوست سر نقش مهمی در تولید موهای سالم و قوی دارد. ماساژ پوست سر با یکی از سرم‌های مولکولی مو و سرم هدفمند من، آرامش عمیقی را فراهم می‌کند و در عین حال خشکی، سوزش و سلامت کلی پوست سر را برطرف می‌کند. این یک درمان شگفت انگیز برای تسکین استرس، کاهش تنش، و تشویق به آرامش است که از سلامت پوست سر و ارتقای طبیعی موهای زیبا، درخشان و سالم حمایت می کند. (هم‌اکنون می‌توانید یک ماساژ احیاکننده پوست سر را در اسپاهای من رزرو کنید – یک دنباله طبیعی برای راه‌اندازی اخیر مجموعه مولکولی مو و پوست سر من.»

مکمل ها و رژیم غذایی

رژیم غذایی برای کنترل التهاب و ارتقای سلامت پوست و سلامت کلی ضروری است. من از مواد التهابی مانند الکل، شکر، آرد، و همچنین نمک و غذاهای فرآوری شده یا سرخ شده پرهیز می کنم – و در عوض، مقدار زیادی غذاهای ضد التهابی مانند گیلاس، زغال اخته، تمشک، سبزیجات برگ سبز، لوبیا، دانه ها و آجیل، روغن زیتون مصرف می کنم. ، و گوجه فرنگی. با این حال، گاهی اوقات پیروی از یک رژیم غذایی سالم در زندگی پرشتاب امروزی سخت است و همه ما با کمبودهایی روبرو هستیم. چیزی که برای من تفاوت زیادی ایجاد می کند مکمل ها هستند. من مکمل‌های Sturm Inside را به صورت مذهبی مصرف می‌کنم – همراه با چندین مکمل دیگر پوست و ضد پیری. من همچنین یک گیاهخوار هستم، بنابراین بیشتر مراقب هستم که روی خود را روزانه از طریق مکمل هایم تکمیل کنم.

لذت بردن از یک لحظه ضد التهابی

من سعی می‌کنم برای خودم وقت بگذارم و تنیس بازی کنم، شنا کنم، پیاده‌روی کنم، یوگا انجام دهم، شیر دوش بگیرم، به موسیقی گوش دهم، و برقصم – حرکت برای ترشح هورمون‌های کاهش‌دهنده التهاب در بدن ضروری است. من همچنین دوست دارم از زمان با خانواده ام لذت ببرم. ما با هم در خانه با استفاده از مواد تازه ضد التهابی آشپزی می کنیم، بازی های رومیزی انجام می دهیم و پازل و هنر و صنایع دستی انجام می دهیم.

گذراندن زمان در طبیعت

“مطالعات نشان داده اند که گذراندن زمان غوطه ور در طبیعت برای ما خوب است. بوهای موجود در جنگل می تواند بر فرآیندهای متابولیک متعدد و یون های منفی تأثیر بگذارد که به مقدار زیاد در جنگل های انبوه یافت می شوند و از طریق پوست و ریه ها جذب می شوند و پتانسیل کاهش التهاب، کاهش استرس و افزایش سطح سروتونین را دارند. من در طبیعت بزرگ شدم، بنابراین هر زمان که نیاز به تقویت داشته باشم، قدم زدن در جنگل یا حتی در یک پارک محلی یا حفاظت از طبیعت این کار را انجام می دهد.

نور قرمز درمانی

درمان با نور قرمز یک روش درمانی غیر تهاجمی است که از قدرت شفابخش LED های نور طبیعی برای رساندن دوزهای نور قرمز ایمن، درمانی و نزدیک به مادون قرمز به بدن استفاده می کند. دارای طیف گسترده ای از مزایای مستند شده بالینی از جمله کاهش لکه های سنی، کمک به کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک، تحریک تولید کلاژن و الاستین، افزایش گردش خون، کاهش درد و التهاب مفاصل، ریکاوری سریع تر عضلات برای تقویت تمرین و ورزش عملکرد و ارتقای خواب سالم و همچنین خلق و خوی، عملکرد شناختی و وضوح ذهنی افزایش یافته است.

سونا بگیرید

“یک ابزار فوق العاده برای پوست و سلامت و تندرستی کلی (که همچنین احساس خوبی دارد) سونا است. از نظر بالینی نشان داده شده است که سونا عملکرد سد پوستی را بهبود می بخشد، جریان سبوم را تنظیم می کند و سلامت قلبی عروقی و عضلانی را بهبود می بخشد. فقط مطمئن شوید که بلافاصله پس از اتمام حمام سونا از هیالورونیک اسید و مرطوب کننده استفاده کنید تا رطوبت را مسدود کرده و از کم آبی از طریق اسمز جلوگیری کنید.

مدیتیشن دیپاک چوپرا

من همیشه می‌خواهم پیامی از عشق، احترام و شفا را تبلیغ کنم – این برای سلامتی و سلامت روانی ما ضروری است. من عمیقاً از دکتر دیپاک چوپرا الهام گرفته‌ام و اغلب تأکیدات او را تکرار می‌کنم، مانند «امروز، من به جهان از چشم مهربانی نگاه می‌کنم». زمانی که نیاز به استراحت ذهنی یا صحبت مجدد دارید، می توانید به مدیتیشن های او در Spotify گوش دهید.