اما کورین در نقش کارآگاه Gen Z در درام جدید FX ، “Retreat” بازی می کند

من فقط می توانم ملاقات زمینی برای سری جدید جدید FX را تصور کنم عقب نشینی کنید:

“شما می دانید که چگونه وجود دارد نه غریبه کامل در هولو؟ خوب ، در این نمایش ، دوازده نفر حضور دارند. آه و سایه های آن است چاقوها بیروناما با بازی اما کورین. ” فروخته شد

بله ، در حالی که اما کورین متأسفانه در فصل آینده Netflix’s در نقش پرنسس دایانا برنده جایزه نخواهد شد تاج، آنها به زودی به صفحه کوچک باز خواهند گشت. ضرب الاجل اعلام کرده است که کورین در FX’s بازی کرده است عقب نشینی کنید، توسط OA سازندگان بریت مارلینگ و زال باتمانگلیج.

بر اساس این گزارش ، کورین نقش داربی هارت را بازی می کند ، “ژنرال Z amateur slueth” ضرب الاجل، که به همراه یازده نفر دیگر در عقب نشینی به رهبری یک میلیاردر عجیب و غریب شرکت می کند (نه ، نه یک زن کلاهبردار روسی با بازی نیکول کیدمن). با این وجود ، دیری نگذشته است که یکی از مهمانان مرده پیدا می شود و این به داربی بستگی دارد که واحد واحدی را تشخیص دهد (این بار هیچ دانیل کریگ نمی تواند کمک کند).

همراه با عقب نشینی کنید، کورین در حال فیلمبرداری بازسازی نتفلیکس از رمان DH Lawrence است ، معشوقه لیدی چترلی. او همچنین به زودی در کنار هری استایلز در فیلم آینده بازی خواهد کرد ، پلیس من این همه لهجه بازیگری است که وقتی برای اولین بار برای بازی در نقش شاهزاده مردم در نتفلیکس انتخاب شد ، ناشناخته بود. این بدان معناست که ما بدون شک در آینده بیشتر در مورد فرش قرمز امضا خواهیم کرد.