دوآ لیپا یک لباس سیاه کوچک با خمیرهای تزیین شده می پوشد

دوآ لیپا در زیر مجموعه ای از عکس هایی که روز دوشنبه در اینستاگرام منتشر کرد ، عنوان کرد: “این یک امر لندن است” ، و نشان می دهد که شب مفرحی در شهر به نمایش گذاشته شده است. این خواننده هنگام تعطیلات آخر هفته با خواهرش ، رینا و دوستانش ، لباس مینی مشکی از مجموعه David Resort’s Resort 2022 بر تن داشت ، اگرچه به نظر می رسد این لباس عملاً برای او ساخته شده است.

لباس سیاه و سفید کوچک لیپا ممکن است از کمر به پایین ساده باشد ، اما از بالا تا به حال اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است – یک گردن شفاف از بالای دنده ها شروع می شود و به یقه اسلیو ختم می شود ، در حالی که دو خمیر گل بزرگ و مات و مروارید لیپا را در برابر لک محافظت می کند. لغزش ترسناک لیپا این لباس را با چکمه های مشکی و عینک آفتابی بلند تا زانو ست کرد تا جلوه ای زیبا به دختر بدهد. لمس پایانی “چیز لندنی” به شکل حلقه ای تزئین شده با اتحادیه جک بود که او در اسلاید پایانی برجسته کرد.

شبگرد لیپا در لندن تنها چند هفته پس از اولین حضور خواننده در باند ورساچه در نمایشگاه بهار/تابستان 2022 در هفته مد میلان انجام می شود. البته ، او از آن شب بزرگ مشغول به کار بود و اعلام کرد که یک کمپین تعطیلات جدید برای سنت لوران اعلام کرده است و احتمالاً روی موسیقی جدید کار می کند. به دلیل مشغله زیاد ، لیپا جشن 25 سالگی بلا حدید را در شهر نیویورک از دست داد ، اما لیپا در اینستاگرام عشق به خواهر دوست پسرش را به اشتراک گذاشت. لیپا در استوری اینستاگرام خود نوشت: “تولدت مبارک برای این پرتو نور یک زنbellahadid شما خیلی دوست دارید !! از شما متشکرم … همیشه برای شما رنگین کمان” ، و ثابت کرد که این زوج مثل همیشه نزدیک هستند.