ال فانینگ با لباس مهمانی خارج از این جهان به مد لباس کن خود ادامه می دهد.

در این مرحله، ال فانینگ یک حرفه‌ای مطلق جشنواره فیلم کن است، که هر سال در جنوب فرانسه پایین می‌آید و بلافاصله به راحتی در صدر فهرست بهترین لباس‌ها قرار می‌گیرد. روز سه‌شنبه، این بازیگر با لباسی جادویی الکساندر مک‌کوئین از پله‌ها بالا رفت و در فرش قرمز افتتاحیه جشنواره موفق شد. اما این فقط لباس فرش قرمز عجیب و غریبی نیست که فانینگ به آن تسلط دارد، بلکه سبک خارج از وظیفه و بعد از مهمانی نیز وجود دارد. وقتی او در اولین نمایش فیلم در مقابل ده ها دوربین قرار نمی گیرد، در اطراف شهر با لباس های کم رنگ تر، اما به همان اندازه شیک دیده می شود. و پنج‌شنبه شب، فانینگ با لباس مهمانی بیرون آمد تا تمام لباس‌های مهمانی را به پایان برساند، و یک بار برای همیشه جای خود را در بین بهترین‌های بهترین لباس‌های کن تثبیت کرد.

رویدادی به مناسبت پاکو رابان خواستار ظاهری زیبا و متشکل از مواد غیر متعارف است، اما فانینگ وقتی در مراسم این برند با لباسی از نمایشگاه اخیر پاییز 2023 شرکت کرد، واقعاً این وظیفه را از آب درآورد. به نظر می‌رسد اگر فانینگ هر حرکت ناگهانی انجام می‌داد، می‌توانست به بهترین شکل ممکن، چشم را از بین ببرد. با یک دامن کمر امپراتوری متشکل از سطل‌های نقره‌ای که هنگام راه رفتن به دور پاها و بدن بازیگر زن می‌چرخید، روی این لباس دو گل فلزی تقریباً آویز مانند روی نیم‌تنه و گل سومی در وسط به گردن‌بند متصل شده بود. قطعه ای که لباس را به یک بند تبدیل کرد. انصافاً این لباس کمتر از یک اثر هنری است، ظاهری فوق‌العاده که فانینگ و استایلیست او، سامانتا مک‌میلن، هوشمندانه به آن اجازه دادند تا روی پای خود بایستد و فقط پاشنه‌های نقره‌ای بلند و چهره‌ای با آرایش بسیار طبیعی به آن اضافه کردند.

زرق و برق بی حوصله، ظرافت سطح بالا، شیک برش پوست، Fanning می تواند همه اینها را خدمت کند، و ظاهراً این کار را به راحتی انجام می دهد. از آنجایی که این بازیگر در واقع فیلمی در رقابت امسال در جشنواره کن ندارد، حضور او در رویدادها بیشتر به قراردادهای برندهای مختلف او بستگی دارد، اما خوشبختانه، کار او با L’Oréal و Paco Rabanne قبلاً برای طرفدارانش ارزشش را نشان داده است. . امیدواریم همچنان با ادامه جشنواره شاهد حضور فانینگ باشیم، اما حتی اگر او فردا را ترک کند، بیش از اندازه کافی برای ما فراهم کرده است تا ما را تا سال آینده نگه دارد.

عکس از Yannis Vlamos/Paco Rabanne