دوآ لیپا دوست پسر جدید خود رومن گاوراس را در جشنواره کن معرفی کرد

دوآ لیپا نه تنها اولین حضور خود را در جشنواره فیلم کن در فرش قرمز جمعه شب انجام داد، بلکه اولین حضور عمومی خود را با دوست پسر جدیدش رومن گاوراس که مدت ها شایعه شده بود، داشت. (او همچنین چند چتری نسبتاً دراماتیک جدید ارائه کرد، اگرچه به نظر می رسد اهمیت کمتری داشته باشد). در حالی که لیپا پیش از این در رویدادهای پیرامون جشنواره فیلم شرکت کرده بود، حضور او در اولین نمایش الیاس بلکدار عمر توت فرنگی اولین سفر درست او به فرش قرمز معروف کروازت بود. او این کار را با یک لباس نامتقارن مشکی از Hedi Slimane برای سلین انجام داد. این لباس دارای بریدگی‌هایی بود که روی نیم تنه بریده می‌شد و یک شکاف نسبتاً بلند در ساق پا داشت.

هر چند دراماتیک تر ممکن است چتری های نسبتاً بلند به سبک لیدیا دیتز باشد که تقریباً نیمی از صورت خواننده 27 ساله را پوشانده است.

در مورد قرار ملاقاتش، لیپا ماه‌هاست که با گاوراس 41 ساله مرتبط بوده است، و در حالی که آنها اینجا و آنجا دیده می‌شوند، نسبتاً کم حرف بوده‌اند. تا به حال. با توجه به اینکه آنها دست یکدیگر را گرفته بودند و بسیار حساس بودند، خواندن این به عنوان چیزی غیر از شروع سخت رابطه دشوار است.

Mike Coppola/Getty Images Entertainment/Getty Images

گاوراس یک کارگردان سینمای فرانسوی الاصل است و در ایالات متحده شناخته شده ترین اثر او ممکن است موزیک ویدیوی MIA “Bad Girls” باشد. این یکی با تمام شیرین کاری های ماشین در صحرای مراکش است. او همچنین کارگردانی ویدیوی رپر “Born Free” را برعهده داشت، کلیپ تا حدی بحث برانگیز که نسل کشی افراد مو قرمز را تصور می کند. او همچنین پشت سر کلیپ مارک رونسون و مایلی سایرس “Nothing Breaks Like a Heart” بود.

LOIC VENANCE/AFP/Getty Images

اگرچه در سال‌های اخیر، او بیشتر روی فیلم‌های بلند به زبان فرانسوی مادری خود تمرکز کرده است. آخرین او، 2022 آتنا، در جشنواره بین المللی فیلم ونیز شرکت کرد. این فیلم شدیداً از قدرت پلیس انتقاد می کرد و توسط سیاستمداران راست افراطی فرانسوی مورد انتقاد قرار گرفت. کمدی 2018 او دنیا از آن توست برای همبازی خود، اسطوره بازیگری فرانسوی، ایزابل آجانی، نامزد جایزه سزار شد. گاوراس همچنین سهم مناسبی از کارهای تجاری خود را انجام داده است، از جمله تبلیغات عطر برای لویی ویتون (با بازی اما استون) و دیور (با بازی شارلیز ترون).

زمانی که عکس‌های این زوج در هفته مد پاریس در اوایل سال جاری منتشر شد، یک منبع ناشناس به یک روزنامه انگلیسی گفت: «آنها از گذراندن وقت با هم لذت می‌برند. این زوج در طول دوره جشن با محافل نزدیک یکدیگر ملاقات کردند و اشتراکات زیادی با هم دارند. گاوراس زمانی برای مدت کوتاهی با ریتا اورا مرتبط بود. آخرین رابطه لیپا با مدل مرد و طراح جواهرات انور حدید بود.

استفان کاردیناله – Corbis/Corbis Entertainment/Getty Images