ازدواج لیلی کالینز با چارلی مک داول در رالف لورن

لیلی کالینز ممکن است بیشتر به خاطر نقش اصلی در شهرت داشته باشد امیلی در پاریس، جایی که شخصیت جوان و شجاع او در عاشقانه های پاریسی جاروب می شود. در خارج از صفحه ، کالینز عشق خود را پیدا کرده است – او اعلام کرد که با فیلمساز چارلی مک داول در آخر هفته روز کارگر ازدواج کرده است. در یک جنگل زیبا در کلرادو ، این دو در مراسمی نذر کردند که او آن را “افسانه” نامید.

کالینز یک لباس عروس دریایی آستین بلند زیبا از رالف لورن پوشید. لباس او کاملاً از توری ساخته شده است و او پرده ای به طول کلیسای جامع را انتخاب کرد که روی سطح زمین را می پوشاند ، با جواهرات زیبا ایرن نوویرت. در یکی از عکسها ، این دو در حال آبسه بوسه ای هستند و او مانند طبیعت اطراف آنها اثری طبیعی دارد. او در اینستاگرام نوشت: “آنچه از یک افسانه شروع شد ، اکنون واقعیت ابدی من است.” “من هرگز نمی توانم به درستی توصیف کنم که آخر هفته گذشته چگونه دنیایی بود ، اما جادویی مکان بسیار خوبی برای شروع است.” مک داول همسر جدید خود را “سخاوتمندترین ، متفکرترین و زیباترین فردی که تا به حال شناخته ام” نامید و نوشت که روز عروسی عالی آنها “برای همیشه در ذهن من بازی خواهد کرد.”

عروس های تازه ازدواج کرده در دوتون هات اسپرینگز ، کلرادو ، که یک تفریحگاه دیدنی در شهر ارواح سابق معدن است ، ازدواج کردند. این مجتمع که در دره ای قرار دارد ، ساختمانهای چوبی اصلی و حمام های گرم را حفظ کرده است و یک مکان عروسی منحصر به فرد زیبا برای کالینز و مک داول ایجاد کرده است. عکسهای آنها را در زیر مشاهده کنید.