به گزارش تیم W ، در هفته مد نیویورک چه بپوشیم

18 ماه از آخرین حضور ما در هفته مد نیویورک می گذرد و نیازی به گفتن نیست که از آن زمان تغییرات زیادی رخ داده است. آن روزهایی که یک جفت کفش داغ جدید یا یک کیف دستی دستی جزو لوازم ضروری محسوب می شد ، گذشته است. این بار ، مهمترین موارد در لیست های چک NYFW ، کارت های واکسیناسیون ، ماسک ها و ضدعفونی کننده دست ما هستند. این بدان معنا نیست که ما از برنامه ریزی لباس هایمان برای شش روز بدون توقف نمایش های باند ، ارائه ها و مهمانی های پیش رو لذت نمی بریم – ما فقط راحتی ، کاربردی ، سبک شخصی و راحتی را بیش از هر چیز در اولویت قرار می دهیم. از موارد اولیه کمد لباس مانند یک شلوار جین عالی یا یک بلوز ابریشمی چاپ شده گرفته تا محصولات زیبایی قهرمان مانند مه صورت ، رنگ رژ لب قرمز و تکه های چشم آرامش بخش ، این مواردی است که ما نمی توانیم در طول آنها بدون آنها زندگی کنیم. هیجان انگیزترین – و شاید کمی طاقت فرسا – زمان سال.

سارا مونوز ، سردبیر

از نظر لباس ، من به قطعات راحت و ساده پایبندم ، مانند جفت قابل اعتماد Wayfarers ، کفش های کتانی از آخرین همکاری Adidas x Wales Bonner و یک شلوار جین سفید کامل از The Row. من دوست دارم یک لوله رژ لب قرمز روی خودم نگه دارم در صورت تمایلم zhuzhing همه چیز بین نمایش ها پیش می رود و من یک بطری جدید از پاک کننده صورت مورد علاقه خود خریدم تا به محض رسیدن به خانه ، کثیفی روز را پاک کنم.

لورا جکسون ، سردبیر مد مد بازار

داشتن یک پایه کمد لباس بدون استرس در هفته مد ضروری است. در حالی که پوشیدن جسورانه ترین ظاهر شما وسوسه کننده است ، یک محصول اصلی شیک مانند این لوله بدون بند بند خایتی با هر چیزی و همه چیز همراه خواهد بود – که هنگام آماده شدن در صبح هر گونه تقلا را به حداقل می رساند. من شلوارم را با یک شلوار خنک و کم حجم مثل این شلوارهای چینی Loewe ست می کنم. و از آنجا که در هفته مد در ماه سپتامبر همیشه چند روز فوق العاده گرم وجود دارد ، من یک بطری از غبار ضد آلودگی Grown Alchemist را در کیفم نگه می دارم-به همراه یک شانه شیک و جمع و جور-برای یک خنک شدن سریع.

بروک مارین ، ویراستار فرهنگ

مهم نیست که چقدر سعی می کنم همه چیز را هنگام اجرای بین نمایش ها در طول NYFW در خانه بگذارم ، لاجرم حداقل روزی وجود دارد که چاره ای ندارم جز اینکه لپ تاپ خود را با خود بیاورم. در این موارد ، من به یک کیف دستی محکم نیاز دارم که بتواند در MacBook Air من جا بگیرد و آن را در برابر جمعیت محافظت کند – این مارک جیکوبز کار را تمام می کند.

کریستینا هولواس ، ویراستار ارشد لوازم جانبی

البته ، من همیشه می خواهم در هفته مد بهترین ظاهر خود را داشته باشم ، اما روزها آنقدر طولانی و فعال هستند که نمی توان به راحتی از راحتی صرف نظر کرد. من همیشه خود را به سمت چکمه ای براق با اندکی پلت فرم متمایل می کنم ، زیرا راه رفتن و ایستادن در طول روز راحت و آسان است ، اما هنوز لباس پوشیده به نظر می رسد و قد را به قاب 5’4 اینچ من می افزاید. برای این جفت از The Row و آنها یکی از ملزومات اصلی من هستند. یک کیف جادار برای تنقلات ، آب ، شارژرهای تلفن و هر چیز دیگری که به آن نیاز دارم ، نیز کلیدی است: این زنجیر از Lemaire اندازه مناسبی برای بسته بندی روز من است ، اما خیلی حجیم یا سنگین هم نیست

کتی کانر ، مدیر دیجیتال اجرایی

به نظر می رسد آب و هوا همیشه در هفته مد نیویورک ثابت است. پیراهن های ساده با دکمه مناسب برای مقابله با نوسانات شدید دما هستند. یکی را روی تی شرت یا زیر تانک بپوشید و می توانید صبحهای خنک و بعدازظهرهای گرم را تحمل کنید.

آندریا ویتل ، ویرایشگر ویژگی ها

من تقریباً همیشه موهایم را با هوا خشک می کنم ، بدون اینکه محصول زیادی در آن وجود داشته باشد ، اما تکان های شدید که با قطارهای مترو روبرو می شود ، می تواند باعث کمی ناخوشایند شدن ظاهر شود. به تازگی ، فوم خشک Ouai به کمک من آمده است ، بنابراین هر روز صبح قبل از بیرون آمدن از درب ، چند پمپ از آن را به موهایم اضافه می کنم. از نظر لوازم جانبی ، من دوست دارم یک کیف کلاسیک کلاسیک را با یک لباس پاییزی انتقالی ست کنم – برای من احساس دهه 70 است. این هفته تمام وسایل خود را در شهر در این نسخه کاملاً متناسب با سن لوران جمع خواهم کرد ، با بندهای چرمی مشکی که آن را بسیار بالا می برد.

نورا میلچ ، مدیر مد

لباس هفته امسال من شلوارهای الهام گرفته از لباس مردانه ، صندل های تخت و پیراهن ابریشمی از سلین ، مانند این پیراهن شیک خواهد بود. من عاشق رویکرد کمی بافت به یک نوار کلاسیک هستم.

Jenna Wojciechowski ، سردبیر ارشد بازار مد

وقتی با عجله از در بیرون می روم ، می دانم که می توانم روی این شورت های جین آگولد حساب کنم. من دوست دارم که جیب ها به اندازه کافی مناسب برای ماسک من باشد ، ضدعفونی کننده مورد علاقه من از نوشینکو و ، در هر صورت ، کفش های کفش که از تاول جلوگیری می کنند-هرگز نمی خواهم بدون آنها باشم!

Allia Alliata Di Montereale ، ویرایشگر پروژه های ویژه

همیشه خوشایند است که برای لحظات سردتر یک ژاکت سبک در کیف خود بگذارید. هوای سپتامبر می تواند غیرقابل پیش بینی باشد! و با بسیاری از شبهای طولانی و صبح های زود ، در پیش رو از این تکه های چشم از Rodial استفاده می کنم تا حتی در خواب بسیار کم هم شاداب و درخشان به نظر برسم. نکته حرفه ای: آنها را در یخچال نگهداری کنید تا اثر خنک کنندگی نهایی را داشته باشید.