ماسک درمان موهای ضخیم Ouai: یک بررسی صادقانه

وقتی تابستان می آید ، من برای موهایم مادر بدی می شوم. فرهای من اغلب در یک روز تحت کلر و آب شور قرار می گیرند. آنها با گرمای زیاد برای عروسی منفجر می شوند و توسط خورشید سوخته می شوند. خوشبختانه برای فرزندانم – باز هم ، هنوز در مورد موهایم صحبت می کنم – ماسک مو وجود دارد ، و یکی به ویژه به نجات من آمده است.

همه چیز در مورد ماسک درمان موهای ضخیم Ouai غنی است. از فرمول ، ترکیبی از روغن بادام ، ماکادمیا و زیتون با روغن شیا و کره (دومی از مغزهای درختی سرشار از ویتامین E و A است) ، تا رایحه. این عطر ، ترکیبی از گل رز ، ترنج و شامپاین به نام Melrose Place ، به اندازه کافی برای احساس تازه شسته شده بدون دخالت در عطر شما باقی می ماند. و البته ، مانند همه محصولات Ouai ، بسته بندی آنقدر شیک است که من را مجبور می کند دوباره حمام خود را برای مطابقت مجدد در نظر بگیرم.

اولین باری که از آن استفاده کردم ، عصبی بودم که به اندازه کافی مرطوب کننده نخواهد بود ، زیرا برخلاف سایر ماسک های حالت دهنده عمیق که من امتحان کرده ام ، این ماسک تقریباً دارای قوام ژل است. من خیلی عادت دارم که موهایم پس از درمان لغزنده باشد ، اما اوآی موهایم را تمیز کرد. من موهای خیلی ضخیمی ندارم ، اما موهای زیادی وجود دارد و بسیار خشک است ، بنابراین من در افزودن رطوبت بسیار بزرگ هستم. عصبی بودن من بیهوده بود. وقتی موهایم خشک شد درخشان تر از ماه های گذشته بود. بازتابی به نظر می رسید. و نرم بود – خیلی نرم. پس از آن دوش ، من به سرعت از یک فرد مشکوک به مشتری مادام العمر رفتم.

وقتی تابستان به پایان می رسد و من از یال هیدراته ، براق و عدم وز شدن خود شگفت زده می شوم ، باید به خودم یادآوری کنم که مادر بهتری برای موهای زنانه ام نشده ام. من فقط یک پرستار بچه باور نکردنی پیدا کردم.