اثبات بیشتر اینکه ریحانا و پسرش بهترین لباس دو نفره هستند

وقت آن است که به این واقعیت اعتراف کنیم که یک کودک حتی یک ساله سبک بهتری از ما دارد. البته همه ما این امتیاز را نداریم که ریحانا لباس هایمان را انتخاب کند. چهارشنبه شب، این خواننده برای صرف شام در رستورانی که به نظر می‌رسد مورد علاقه‌اش در پاریس، سزار است، رفت و نه تنها از داغ‌ترین ترند این فصل دوچندان کرد، بلکه پسر شیرخوارش را نیز در ظاهری قرار داد که هر یک از ما آن را دوست داریم. برای پوشیدن احساس خوشبختی بیشتری داشته باشید.

بیایید با مامان شروع کنیم که با یک مجموعه جین کامل برای شب بیرون آمد. شلوار جین تزیین شده در بهار امسال بسیار جذاب بود و ریحانا با پوشیدن یک پیراهن جین پوشیده از ژاکت‌ها و باز کردن دکمه‌های شکم حامله‌اش، این روند را به سطح بعدی رساند. در بالا، او یک ژاکت جین لحاف دار و گل میخ پوشیده بود تا گرم بماند. یک دامن مینی دکمه دار، چکمه های چرمی تا روی زانو و یک کیف زین دیور جین، این مجموعه را با یک گردنبند چوکر و گوش های پر از جواهرات نقره تزئین کرده است.

ریحانا مثل همیشه عالی و باحال به نظر می رسید، اما برای یک بار هم که شده باید بپذیریم که او بهترین لباس اتاق را نداشت. این به این دلیل است که پسرش آنجا بود و بهترین ظاهری را که تا به حال روی یک بچه هم سن او دیده‌ایم، پوشیده بود. پسر ریحانا و A$AP Rocky یک بمب افکن Fendi سبز مخملی با کلمه “TROUBlE” حک شده در پشت، یک جفت جین کاف دار، و چند چکمه کوچک اسب گوچی پوشیده بود. این جفت با هم یک دوتایی کاملا شیک را ایجاد کردند.

واضح است که ریحانا فندی را در ذهن دارد. اوایل این هفته، او با یک کت قدیمی فندی که توسط کارل لاگرفلد طراحی شده بود، بیرون آمد و حالا پسرش را در این برند قرار داده است. همه این فندی واقعاً باعث می‌شود که ما نظریه‌پردازان توطئه Met Gala بی‌حوصله باشیم، زیرا رویداد ماه آینده به افتخار زندگی لاگرفلد، از جمله حضور او در خانه ایتالیایی، افتخار می‌کند. آیا ریحانا ممکن است اشاره کند که در جشن امسال در فندی شرکت خواهد کرد؟ و شاید، شاید، آوردن پسرش برای فرش؟ یا، آیا بیش از حد به انتخاب‌های ساده سبک فکر می‌کنیم و امیدواریم که برای دومین سال متوالی فرش قرمز بدون ریحانا را تجربه کنیم. متأسفانه، ما باید تا اولین دوشنبه ماه می صبر کنیم تا مطمئن شویم، اما در این بین، حداقل ما این نگاه های تقریباً روزانه را داریم که ما را نگه می دارد.

چکمه های Baby Mayers را بخرید:

اگر محصولی را از طریق پیوندی در این مقاله خریداری کنید، ممکن است بخشی از فروش را دریافت کنیم.