سرم جدید رتینول آگوستینوس بادر: یک بررسی صادقانه

آگوستینوس بادر – که به تولید محصولات مراقبت از پوست با پشتوانه علمی بسته بندی شده در بسته بندی بسیار شیک و آبی تیره می بالد – برندی است که به دلایل خوب مورد علاقه ویراستاران زیبایی در سراسر جهان است. مومیایی کردن پاک کننده آن عملا تبدیل به مواد افسانه ای فرقه شده است، همانطور که کرم بدن آن نیز تبدیل شده است. اکنون، این برچسب وارد بازی رتینول شده و سرمی را منتشر می‌کند که ظاهراً همان نتایجی را ارائه می‌کند که نسخه‌ها می‌دهد، اما بدون دوره عادت‌سازی دردناک. چهار دبلیو ویراستاران و همکاران تصمیم گرفتند تا ببینند آیا این ادعا واقعاً حقیقت دارد یا اینکه صرفاً یک افسانه زیبایی است.

آندریا ویتل، کارگردان فیلم

چقدر با محصولات رتینول یا Retin-A آشنایی دارید؟

من مقدار زیادی آزمایش رتینول/رتینوئید را در تلاشم برای داشتن پوستی صاف و شفاف و عاری از چربی اضافی و خطوط ریز انجام داده ام. در گذشته، من از نقاط قوت مختلف کرم رتینول Skinceuticals (موثر با کمترین سوزش)، ژل Differin (تفاوتی ندیدم)، رتینول انتخابی Paula (جامد) و ژل ترتینول 0.01٪ تجویزی (فکر می‌کردم خوب می‌شود) استفاده کرده‌ام. به عنوان یک تغییر دهنده زندگی، در نهایت با لایه برداری، قرمزی و آکنه کیستیک به پایان رسید). پس از تجربه ترتینوئین، من تقریباً آماده بودم که از ماده به اصطلاح معجزه آسا به نفع لایه بردارهای اسیدی که همیشه برای من خوب عمل کرده اند، دست بکشم.

وقتی به برچسب آگوستینوس بادر فکر می کنید چه نوع تداعی هایی به وجود می آید؟

مانند هر برند زیبایی لوکس عالی، آگوستینوس بادر هاله ای از سخت گیری علمی همراه با انحطاط سکسی را پرورش داده است. (موسس این برند یک استاد دانشگاه و متخصص زیست شناسی سلول های بنیادی است؛ 50 میلی لیتر از محبوب ترین مرطوب کننده آنها به قیمت 290 دلار است.) من قبلا از کرم و کرم بدن آنها استفاده کرده ام که هر دو دوست داشتنی و احساسی هستند. افسانه ای در جریان است اما من بر این عقیده هستم که هر مرطوب‌کننده جامد و ساده این کار را انجام می‌دهد—مواد فعال همان چیزی است که شما باید بودجه مراقبت از پوست خود را صرف آن کنید.

تجربه خود را با استفاده از سرم رتینول آگوستینوس بادر شرح دهید.

من 4 هفته است که از سرم رتینول به طور مداوم استفاده می کنم و شب ها بین شستن صورت و استفاده از کرم مرطوب کننده از آن استفاده می کنم. حدود یک هفته اول شب‌های متناوب از آن استفاده می‌کردم تا محرک باشد، اما هیچ قرمزی یا خشکی نداشتم، بنابراین اکنون یک چیز شبانه است. زمانی که بعد از مدت طولانی بیرون نشستن در یک بعد از ظهر غیرمنتظره بهاری، کمی آفتاب سوخته شدم، استراحت کوتاهی کردم.

از نظر نتایج، محصول بسیار قابل توجهی است. پوست من شیشه ای است، حتی به نظر می رسد، و آکنه های گاه و بیگاهی که از آخرین تلاشم برای ترتینوئین با آن مواجه بودم، کاملاً از بین رفته است. من مجبور نبودم با هیچ یک از “زشت های رتینول” معمولی مقابله کنم – بدون قرمزی، بدون لایه برداری، هیچ چیز.

آیا دوباره از سرم رتینول آگوستینوس بادر استفاده می کنید؟

اگر پول هدف نبود، بله. به طور واقع بینانه، باید ببینم این اولین شیشه چقدر دوام می آورد و سپس محاسباتی را انجام دهم که آیا می توانم آن را در روال معمول مراقبت از پوست خود جای دهم یا خیر. اگر چه، اگر بخواهم به دوستی توصیه کنم که هر چند ماه یکبار روی یک چیز ولخرجی کند، احتمالاً همین خواهد بود.

الئونور کاندو، همکار

اولین بار از کجا نام آگوستینوس بادر را شنیدید؟

زمانی که محصولات آنها در لباسشویی کندال روی در فصل گذشته مشاهده شد، به شدت از این برند آگاه شدم. جانشینی. من در آن زمان در مورد آنها تحقیق کردم و به فرمول های آنها علاقه مند شدم و از احساس علمی این برند خوشم آمد. من اخیراً شروع به استفاده از پاک کننده مومیایی آنها کردم که واقعاً از آن لذت می برم – ضخیم است بدون اینکه گودی داشته باشد و بعد از آن پوست من فوق العاده تمیز می شود.

آیا قبلا از محصولات رتینول استفاده کرده اید؟

من در گذشته از چند محصول مختلف رتینول استفاده کرده ام – یکی از آنها را متخصص پوستم به من داده بود و همچنین روغن فیل مست شده. من در واقع با استفاده از رتینول دریافتم که گونه های گلگون من نتیجه روزاسه است، به این معنی که نسبت به مواد فعال بسیار بیشتر از آنچه تصور می کردم حساس بودم. من با استفاده بیش از حد از رتینول و ویتامین C برای مدتی سد پوستم را کاملا از بین بردم، سپس مجبور شدم مدت زیادی آن را به عقب برگردانم. با این حال، قبل از اینکه پوستم تیره شود، متوجه شفافیت زیاد و بافت ناهموار کمتری شدم، بنابراین با محصولات رتینول کاملاً ترش نمی‌شدم.

تجربه خود را با استفاده از سرم رتینول آگوستینوس بادر شرح دهید.

به دلیل تجربه قبلی ام با رتینول، عصبی بودم که دوباره به داخل شیرجه بزنم، و در شروع کار خیلی آهسته پیش رفتم. یک بار در هفته، سپس دو بار، سپس در نهایت راه خود را به یک روز در میان باز کردم. من مطمئن شدم که بعد از مراقبت از مواد بسیار مغذی مانند سیکاپلاست باوم La Roche Posay استفاده کردم و پوست عالی دریافت کردم! من عاشق نحوه اعمال سرم هستم. یک پمپ صورت و گردن من را در یک لایه نازک می پوشاند. من هرگز احساس خارش یا ملتهب نکردم و پیشانی‌ام، جایی که بیشترین مشکل را با بافت دارم، بدون برآمدگی باقی ماند.

آیا دوباره از سرم رتینول آگوستینوس بادر استفاده می کنید؟

من می خواهم. به دلیل حساسیت گذشته ام، یافتن چیزی که برای پوستم کار می کند، ارزش آن را دارد.

ماکسین والی، ویرایشگر ارشد دیجیتال

سابقه شما با محصولات رتینول چیست؟

من تا به حال از محصولات نسخه ای Retin-A استفاده کرده ام زیرا معتقدم سوزاندن اولین لایه پوست بهترین راه برای نشان دادن ظاهری تازه و جوان در زیر است. من اولین بار در سال 2020 در طول قرنطینه در خانه از ترتینوئین موضعی استفاده کردم، زمانی که توانستم در ایمنی خانه خودم منتظر بدترین چهره قرمز، پوسته پوسته و ملتهب خود باشم. در طول آن یک ماه یا چند ماه، من از زخم های دردناک زیادی رنج می بردم، گوشه های دهانم ترک می خورد و هر وقت می خندیدم خونریزی می کرد. اما باید بگویم، وقتی همه چیز تمام شد، من کاملاً از نتایج لذت بردم (فکر می‌کنم بهتر بودم، نه؟). پوست من هرگز آنقدر شفاف، چاق، براق و پر به نظر نمی رسید. اما این روزها، من یک ماه یا بیشتر فرصت ندارم تا برای چرخه جدید Retin-A منتظر بمانم—بنابراین من برای امتحان رتینول جدید آگوستینوس بادر هیجان زده بودم. برای دوری از آن همه رنج

آیا شما از طرفداران آگوستینوس بادر هستید؟

من از طرفداران پر و پا قرص محصولات آگوستینوس بادر هستم، به خصوص بالم لب. اگر قبلا آن را امتحان نکرده اید، ارزش سرمایه گذاری را دارد. شاید بالم لب مورد علاقه من باشد که تا به حال استفاده کرده ام.

وقتی از سرم رتینول این برند استفاده کردید چه اتفاقی افتاد؟

من حدود یک ماه شب از سرم رتینول استفاده کردم. با توجه به تجربه گذشته ام با ترتینوئین، در مصرف بیش از حد آن مردد بودم، بنابراین هفته ای دو بار قطره ای به اندازه نخود روی صورتم می زدم، پس از اینکه انگشت پا را در آب فرو بردم، با این حال، درد نداشتم، نه قرمزی، بدون ترک خوردن پوست، بنابراین آن را به چهار شب در هفته افزایش دادم. من از نتایج شگفت زده شدم – فکر کردم برای رسیدن به این نوع پوست صاف، یکدست و شفاف، خلاص شدن از شر آکنه (حتی هورمونی!) باید مقداری ناراحتی را تحمل کنم. آگوستینوس بادر به من نشان داد که این درست نیست.

آیا دوباره از این محصول استفاده می کنید؟

قطعاً – اما صادقانه بگویم، مطمئن نیستم که بتوانم به طور مرتب قیمت آن را بپردازم. من باید آخرین قطره این بطری را بچشم و کمی صبر کنم تا دوباره یک بطری جدید بخرم.

کلر ولنتاین، ویرایشگر فرهنگ

سابقه شما با محصولات رتینول چیست؟

من چند سالی است که با محصولات رتینول سروکار دارم – ابتدا با سرم رتینول 1% Paula’s Choice، سپس از طریق یک کرم تجویزی با تنها 0.025٪ از ماده فعال. من یک مو قرمز با پوست بسیار حساسی هستم، بنابراین حتی مقدار کمی ویتامین A (یا C) برای من بسیار مفید است. با استفاده از کرم تجویزی، من قطعاً پوسته شدن و خشکی زیادی را تجربه کردم، و اگرچه می‌دانم که شما باید از طریق به اصطلاح «زشت‌های رتینول» به آن بچسبید، من نمی‌توانم این احساس را تحمل کنم و بعد از حدود سه سه بار ترک کردم. هفته استفاده منظم

آیا در گذشته نام تجاری آگوستینوس بادر را شنیده بودید؟

من نام آگوستینوس بادر را شنیده بودم – هرگاه یک نام تجاری با پشتوانه علمی در بازار وجود داشته باشد، علاقه من را برانگیخت. برچسب قیمت من را از کاوش بیشتر باز داشت، اما با توجه به وعده‌ی تجربه‌ای کمتر تحریک‌کننده، هیجان‌زده بودم که سرم رتینول را امتحان کنم.

پس چه اتفاقی افتاد؟

به دلیل استفاده از رتینول بلوز گذشته، من به آرامی با سرم AB شروع کردم و مقداری به اندازه نخود را بعد از اسانس Cos-Rx و قبل از اسید هیالورونیک و مرطوب کننده در شب اضافه کردم. من این کار را یک روز در میان در تمام چهار هفته انجام دادم و قطعاً خشکی شدید ناشی از اولین دور زدن با رتینول را تجربه نکردم. من مقداری لایه برداری ملایم انجام دادم، اما در مورد پوستم قابل انتظار است، و نتیجه تا کنون ارزشش را داشته است: بافت صورت من صاف تر و رنگ چهره من به طور قابل توجهی یکدست تر است. من حتی چند روزی از مرطوب کننده رنگی خود صرف نظر کرده ام و با چهره برهنه شده ام – یک مکاشفه!

آیا دوباره از سرم رتینول آگوستینوس بادر استفاده می کنید؟

اگر با بودجه من مطابقت داشته باشد، قطعا.