کلوئه سوینی و پم اندرسون برای جشن گرفتن موگلر ایکس اچ اند ام متحد شدند

کیسی کادوالادر واقعاً رودکس خود را برای رویداد راه اندازی Mugler x H&M در چهارشنبه شب بیرون کشید و اسلحه خانه پارک آونیو را با موقعیت معمولی موگلر از لولا لئون، زمین خوار، و شایگرل پر کرد، اما همچنین با مقداری قدرت ستاره ای اضافی در ترکیب. در حالی که Cadwallader شروع همکاری جدید خود با غول خرده فروشی را جشن گرفت، برخی از غول های صنعت از جمله Pamela Anderson و Chloë Sevigny به او پیوستند.

Sevigny برای چندین دهه در ردیف اول ثابت بوده است، اما اندرسون اخیراً از زمان رنسانس خود در سال گذشته، از جایگاه جدید لذت برده است. این دو در حالی که ظاهر شخصی موگلر خود را پوشیده بودند به نمایشگاه آمدند. سوینی مدلی از لباس کلاسیک تیری موگلر از سال 1994 را پوشید که کادوالادر آن را برای خط H&M بازسازی کرد. این ست که کانی فلمینگ، موگلر، کانی فلمینگ آن را با رنگ صورتی در تبلیغی برای این همکاری پوشیده بود، دارای یک ژاکت و دامن مشکی دوخته شده با زنجیر روی نیم تنه و جزئیات سخت افزاری بیشتری است.

آنجلا وایس / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

در همین حال اندرسون یک کت و شلوار کاملا شفاف به تن داشت که با نقوش ستاره های درخشان تزئین شده بود. او این ظاهر را با یک کت شلوار سایز بزرگ به پایان رساند و آن را با کت های بلند کریستین لوبوتین به پایان رساند.

تیلور هیل/WireImage/Getty Images

هنگامی که این جفت در این مراسم روی صندلی های کنار هم نشستند، با هم عکس گرفتند که سویگنی در استوری اینستاگرام خود پست کرد. به نظر می رسید که این دو از همراهی یکدیگر لذت می برند، برای دوربین چهره می سازند و برای گرفتن عکس پشت سر هم به هم نزدیک می شوند.

با شروع نمایش، سویگنی، اندرسون و بقیه مخاطبان با ایرینا شایک، پالوما السیسر و مدل‌های دیگر پذیرایی کردند که جشن بصری را فراهم کردند که نمایش‌های کادوالادر برای آن شناخته شده است. بعداً، Shygirl، Eartheater، و Amaarae که همگی در کمپین این همکاری ایفای نقش کردند، برای اجرا روی صحنه رفتند و شب جشن را به یک مهمانی خوب تبدیل کردند.

Lexie Moreland/WWD/Getty Images