آیا ترمیم دندان موجب ماندگاری دندان می شود؟

پرکردگی آمالگام از جیوه، نقره و قلع میباشد که با یکدیگر ترکیب شده و در حمل ایجاد پوسیدگی پس از رفع و پاکسازی پوسیدگی قرار میگیرد و به آرامی سفت تعرفه ترمیم دندان 1400 و سخت میشود. کامپوزیت ها مخلوطی از مواد به نام مونومر هستند که این مونومرها در حضور نور سفت شده و تبدیل به ماده ای سخت به نام پلیمر می شوند.

به نسبت مواد پر کننده آمالگام به هندپیس کاری کمتری نیاز است. زیرا این قبیل جنس ها دوام کمتری نسبت به جنس های سوئیسی و آلمانی دارند. اگر شکستگی دندان منجر به ایجاد لبه تیز در آن شده است به کمک پارافین وکس یا آدامس بدون شکر آن را بپوشانید تا دندان شما و ناحیه داخل لب و گونه ها را با آسیب مواجه نکند. احساس درد پس از ترمیم دندان مخصوصا هنگام خوردن مواد غذایی طبیعی است و به مرور برطرف خواهد شد و گاهی تا یک ماه طول میکشد در صورت درد شدید و مداوم جهت درمان ریشه به دندانپزشک خود مراجعه نمائید.

آیا ترمیم دندان موجب ماندگاری دندان می شود؟ پس از اتمام درمان و پایان جلسه درمان قبل از برطرف شدن بی حسی دندان داروی ضد درد مصرف نمائید. اما اگر یک اورژانس دندانپزشکی یا درد شدید و غیر اختصاصی دارید، دندانپزشک شما همچنان به اشعه ایکس برای درمان موثر شما نیاز دارد. بنا بر این اگر شما نیز در مورد اصلاح طرح لبخندتان بر سر دو راهی ماندهاید، با ما تا پایان مطلب همراه باشید. بهتر است قبل از این که با تفاوتهای کامپوزیت و لمینت دندانها آشنا شوید، ابتدا یک تعریف کلی از ونیر داشته باشید.

ونیر، در واقع به لایهای نازک گفته میشود که از دو جنس پرسلن و یا کامپوزیت ساخته میشود. برای اصلاح طرح لبخند، معمولا کامپوزیت و یا لمینت دندان انجام میشود که مراجعین، اغلب در این مورد با دو راهی مواجه میشوند. از آنجایی که ساختار آمالگام از فلز است و حرارت رو به سرعت به اعماق دندان هدایت میکند، در زیر آن یک لایه عایق حرارتی مثل یک لایه گلاس آینومر مورد نیاز میباشد. لامینیت یا لمینت دندان یا ونیر دندان یک روش دندان پزشکی زیبایی است که در آن یک پوسته یا لایه به رنگ دندان از جنس پرسلاین یا کامپوزیت دندان، چینی و سرامیکی بر روی سطح دندان های شما قرار می گیرد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ترمیم دندان تخفیفان.