لیست عطاری های تهران به همراه آدرس و شماره تلفن

مسلما هنوز هم معرفی کردن یه پیج اینستاگرامی عطاری به عنوان یک کسب و کار و نوع جدیدی از این کسب و کار مخالفات متعددی دارد ولی نکته ای که نمی توان آن را نادیده گرفت اقبال و تمایل زیاد مشتریان از استفاده از این نوع فروشگاه ها است. دکتر شیما نصرالهالحسینی با اعلام این خبر گفت: در بازرسی مشترک کارشناسان این اداره با کارشناسان ادارۀ صمت از یک واحد عرضۀ گیاهان دارویی این اقلام کشف و ضبط شد.

دکتر رسول دیناورند معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، مدتی پیش ضمن هشدار درباره فروش داروهای غیرمجاز در عطاریها، از برنامه ساماندهی و نظارت بر عطاریها خبر عطاری حکیم عقیلی خراسانی داد. متخصصان طب سنتی هم این رویه را نادرست میدانند و مدتی پیش معاون طب سنتی وزارت بهداشت تاکید کرد که ضروری است کسانی که به عنوان عطار در عطاریها فعالیت میکنند، آموزشهای اولیه را در زمینه گیاهان دارویی و همچنین عوارض و تداخلاتی که میتوانند با داروهای شیمیایی داشته باشند، ببینند.

بعد هم ادامه می دهد:همه مرض ها درمان گیاهی اش در طبیعت موجود است. فقط اگر با هزینه اش مشکل ندارید باید یک ساعت صبر کنید خیالتان هم راحت پوشش کپسول ها گیاهی است ! هوا هنوز گرم است بازار سر پوشیده تجریش جان می دهد برای یک عطاری جاودان طب پیاده روی عصرگاهی. بر کسی پوشیده نیست که داروهای شیمیایی برای درمان بیماری ها خود در دراز مدت اثرات منفی دارند. اما باز با فک پلمپ و چند تعهدنامه کتبی و امضا همه چیز به روال عادی بر می گردد.

داروهای اعتیاد آور را بدون هچ مجوزی به بیماران خسته از قرص و شربت می دهند و با این ترفند که همه چیز گیاهی است و هیچ خطری ندارد. خیال بافان لاغری و تناسب اندام را به ورطه اعتیاد به مخدر شیشه سوق می دهد . ممکن است شما در شهری زندگی کنید که محصول مد نظر شما در فروشگاه های شهر شما وجود ندارد در این صورت شما می توانید مرغوبترین و نایاب ترین گیاهان دارویی و محصولات گیاهی را به روش اینترنتی و با خیال راحت از عطاری آنلاین دیجی عطار سفارش دهید. همچنین محصولات کاملا از نظر بهداشتی و تازه بودن مورد بررسی قرار می گیرد.