خرید انواع ورق مولتی استایل با قیمت عمده

از این ورقها در فضاهای مدرن استفاده میشود. هم چنین برای تزئینات مختلف و در مواردی جایگزینی با فلز میتوانید از این ورقها استفاده کنید. مولتی استایل از جنس پلاستیک است که به علت شباهت ظاهریش به فلز از آن به عنوان جایگزین فلز استفاده میشود، روی آن با لایهی نازکی از آلمینیوم پوشیده شده و در رنگهای طلایی و نقره ای موجود است، از ویژگیهای پلاکهای مولتی استایل سرعت بالای تولید آن و مقاومت در مقابل رطوبت میباشد. تاپر مولتی استایل یکی از انواع ملزومات لوازم قنادی می باشد که جهت دکور بر روی کیک ها استفاده می شود.

در ابتدای شروع تولید هر محصول یکی از ملاک های مهم، نیاز ضروری آن محصول برای تضمین موفقیت حک لیبل و نوشته و لوگو آن شرکت یا کمپانی با همان کیفیت دیجیتالی طراحی شده که به روی بسته بندی محصول دیده میشود ، انجام شود که این امر مستلزم سفارش روشی پیشرفته و مدرن از انواع روش های حک است که با وجود روش حک لیزری ممکن مولتی استایل مشهد شده است. یکی از انواع محبوب ورق های مولتی استایل، مولتی استایل براق است.

به تازگی طراحان استفاده خلاقانه ای از مولتی استایل ها کرده اند؛ به این صورت که با تا کردن و حالت دادن ورق مولتی ، آن را به شکل جعبه های بسیار زیبای گل و هدایا در می آورند. ما در اطرافمان، به شکل های مختلفی با شکل مواجه می شویم و اغلب ادراکاتمان از طریق اشکال و تصاویر صورت می گیرد.

120 و ضخامت 1.2 میلیمتر، در رنگ ها و برندهای متنوع به فروش می رسد. معمولا در ورق های مولتی استایل طلایی و نقره ای ، پس ازانجام عملیات حکاکی، رنگ زمینه سیاه می شود. نسل جدید این ون با قوای محرکه پلاگین هیبریدی در دسترس بوده که از پیشرانه ۱.۴ لیتری TSi و واحدی الکتریکی با قدرت کلی ۲۱۵ اسب بخار تشکیل شده است. فولکسواگن T7 مولتی ون در ژوئن ۲۰۲۱ معرفی شده و استایل کلی آن شبیه نسل قبلی بوده اما از دماغهای گردتر، چراغهای جلوی نازکتر و ستون اضافی بین شیشه و دربهای جلو سود میبرد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد عکس مولتی استایل لطفا به بازدید از وب سایت ما.