آیا بریتنی اسپیرز تقریباً رایگان است؟

برای اولین بار در 13 سال گذشته ، سرانجام امید به آینده بریتنی اسپیرز وجود دارد. روز سه شنبه ، پدر و محافظ وی جیمی با تقاضای دادگاه عالی شهرستان لس آنجلس “اکنون به طور جدی” بررسی کنند که آیا ترتیبی که به او اجازه می دهد زندگی بریتنی را از سال 2008 به طور کامل اداره کند “دیگر لازم نیست”. این تغییر ناگهانی پس از شهادت وحشتناک ستاره 39 ساله پاپ در مورد میزان “سوءاستفاده” او از زمانی که پدرش محافظ مالی و شخصی هم شخص او و هم املاک 60 میلیون دلاری او بوده است ، رخ می دهد. (هرچند ، از سال 2019 او وظایف شخصی سرپرستی را با یک حرفه ای ، جودی مونتگومری انجام داده است).

جیمی در واقع به طور مبهم و صریح و بدون هیچ گونه فوریت فصلی اشاره کرده بود که اوایل ماه جاری از سمت خود کناره گیری می کند – اما فقط “در مواقع مناسب” و به گفته متیو روزنگارت ، وکیل بریتنی ، فقط در مقابل به مبلغ 2 میلیون دلار به نظر می رسد حتی روزنگارت نیز از این که جیمی این کار را انجام می دهد ، شوکه شده است و این پیشرفت را یک پیروزی قانونی “عظیم” و شگفت آور توصیف می کند. روزنگارت در بیانیه ای گفت که تیم حقوقی بریتنی هنوز “در حال ارزیابی است[ing]»پرونده جیمی ، که” قبل از ابلاغ وکالت به طور نامناسب به رسانه ها ارسال شد “.

به طور کلی ، به نظر می رسد که این اخبار خیلی خوب باشد ، به ویژه برای کسانی که در جنبش #بریتنی رایگان هستند که سالها به طور خستگی ناپذیری برای آزادی او مبارزه کرده اند. با تشکیل پرونده حتی به نظر می رسد که جیمی به آنها ملحق شده است. در این بیانیه آمده است: “اگر خانم اسپیرز می خواهد سرپرستی را لغو کند و معتقد است که می تواند زندگی خود را اداره کند ، آقای اسپیرز معتقد است که او باید از این شانس برخوردار شود.” “او می خواهد بتواند در مورد مراقبت های پزشکی خود تصمیم گیری کند و تصمیم بگیرد که کی ، کجا و چند وقت یکبار تحت درمان قرار گیرد. او می خواهد پولی را که از دوران حرفه ای خود به دست آورده کنترل کند و بدون نظارت و نظارت خرج کند. او می خواهد اگر می خواهد بتواند ازدواج کند و بچه دار شود. به طور خلاصه ، او می خواهد زندگی خود را همانطور که دوست دارد بدون محدودیت سرپرست یا دادگاه انجام دهد. “

به عبارت دیگر ، به زودی می توان به بریتنی اجازه داد کنترل حقوق را به همان سادگی به دست آورد که بتواند بدون تأیید پول خود را خرج کند و IUD خود را حذف کند. او همچنین می تواند از روانپزشک برای آنچه “شقاوت لعنتی” مشابه “قاچاق” نامیده می شود ، که توسط مردی که معتقد است “باید در زندان باشد” (و مجبور است ماهانه 18000 دلار بپردازد) کمک بگیرد. و اگر دادگاه با تفسیر جیمی از کد مشروط موافقت کند ، بریتنی می تواند همه این کارها را بدون نیاز به ارزیابی روانپزشکی انجام دهد. او در ماه ژوئن به دادگاه گفت: “من نمی خواهم مورد ارزیابی قرار بگیرم ، ساعت ها در روز در اتاق نشسته باشم ، مانند افرادی که قبلاً با من رفتار می کردند.” . “)

کلمه کلیدی در اینجا “اگر” است. حتی اگر خواسته های اسپیرز به اشتراک گذاشته شود ، آیا به آنها داده می شود یا خیر ، به عهده دادگاه است که در 29 سپتامبر مجدداً تشکیل جلسه می دهد. در همین حال ، روزنگارت و تیمش به “بررسی همه گزینه ها” برای پاسخگویی جیمی به اتهامات ادامه داده ادامه می دهند. بدرفتاری ، با شروع به نشستن او برای سپردن قسم و شهادت دادن سوگند.