آنیا تیلور جوی به ترس باز می گردد

نه ، آنیا-تیلور جوی هفته گذشته در ونیز به دنبال سرگرمی در سبک مد دیور نبود ، او در رژه پروژه های جدید جدیدترین کار خود را تبلیغ می کرد ، دیشب در سوهو پیگیری کارگردانی ادگار رایت در سال 2017 راننده بچه تقریباً از زمان انتشار تیزر اولیه در ماه مه ، یک فیلم پاییزی بسیار مورد انتظار بود و اکنون ، ما بالاخره یک تریلر کامل داریم.

این فیلم که در 29 اکتبر در سینماها اکران می شود ، بازی می کند جوجو خرگوش توماسین مک کنزی در نقش الویز ، دانشجوی مد روز مدرن که آماده الهام گرفتن از شهر و دوره مورد علاقه خود است: لندن در دهه 60. در آپارتمان کمیاب و طبقه آخر او شروع به دیدن چشم اندازهایی می کند که او را به همان زمان باز می گرداند ، جایی که او با سندی تیلور-جوی و دوست پسرش ، جک ، با بازی مت اسمیت ، آشنا می شود. تاج شهرتبه آنچه به نظر می رسد یک عاشقانه گردابی بین این دو است ، به سرعت تاریک می شود ، قبل از اینکه در نهایت به مرگ ختم شود. الویس در حال حاضر وظیفه خود را بر عهده دارد تا پرونده بسیار سرد را باز کند و سرانجام قاتل سندی را به دادگاه برساند.

نقش یک ستاره ستاره کشته شده نباید برای تیلور-جوی که کار خود را با بازی در فیلم هایی مانند ساحره و M. Night Shyamalan’s شکاف. در حال حاضر ، از عملکرد برنده جایزه گلدن گلوب خود در گمبیت ملکه، این بازیگر در حال بازگشت به ژانری است که در ابتدا او را به صنعت فیلم سوق داد.