آگوستین پسر لیندا اوانجلیستا با مادر ناتنی سلما هایک در فرش قرمز ظاهر شد.

سلما هایک با دخترش، والنتینا پالوما پینو، در جشن تایم 100 شرکت کرد، اما این بار، یک نفر سوم به آن دو پیوست. موقعیت هایک در چهارشنبه شب توسط پسرخوانده او، آگوستین جیمز اوانجلیستا، که اتفاقاً پسر لیندا اوانجلیستا است، تکمیل شد.

اوانجلیستا، هایک و پینو همه با هم روی فرش قرمز رفتند و با لباس های هماهنگ جلوی دوربین ژست گرفتند. طبق معمول، هایک گوچی می پوشید و این بار یک لباس آبی با روکش توری مشکی و قطار انتخاب کرد. در همین حال پینو یک لباس ستون دار مشکی کلاهدار و دستکش چرمی اپرا پوشیده بود، در حالی که اوانجلیستا آن را با لباسی مشکی ساده نگه می داشت.

کوین مازور/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

بعد از اینکه اوانجلیستا در اکتبر 2006 آگوستین را به دنیا آورد، در ابتدا پدر را مخفی نگه داشت. با این حال، در ژوئن 2011، این مدل برای درخواست حمایت از فرزند از فرانسوا هانری پینو، که برای چند ماه در سال‌های 2005 و 2006 با او قرار داشت، مدارک ارائه کرد.

حالا به نظر می رسد همه با هم خوب هستند. یا حداقل، اوانجلیستا و هایک با هم رابطه خوبی دارند. در آگوست 2021، این بازیگر عکس‌هایی را با آگوستین که در قایق روی پاهای او نشسته بود به اشتراک گذاشت و اوانجلیستا وقتی دو قلب را نظر داد، تأیید کرد. هایک همیشه حامی فرزندان شوهرش از روابط قبلی بوده است. در ماه فوریه، او و والنتینا به همراه ماتیلد پینو، دختر 22 ساله فرانسوا هانری از ازدواج اول او در نمایشگاه گوچی شرکت کردند.

با این حال، جشن تایم 100، اولین باری است که آگوستین برای یک گردش عمومی به نامادری خود می‌پیوندد و به نظر می‌رسید که از آن شب نهایت استفاده را می‌برد. این دختر 16 ساله در این مراسم با کیم کارداشیان، درو بریمور و ستاره های دیگر عکس گرفت.

L. Busacca/Getty Images Entertainment/Getty Images

L. Busacca/Getty Images Entertainment/Getty Images