زندایا دوباره به آرشیو ورساچه برای لباس فرش قرمز عالی حمله کرد

لحظه ورساچه قدیمی به وضوح از بین نمی رود. نه اگر زندایا چیزی برای گفتن داشته باشد. این بازیگر پنج‌شنبه شب یک ظاهر آرشیوی دیگر از خانه ایتالیایی به تن کرد و یک بار دیگر به آرشیو حمله کرد تا ظاهر خود را برای جایزه دستاورد سینمایی CinemaCon’s Big Screen Achievement Awards پیدا کند، جایی که او با جایزه کاملاً مفتخر شد.

زندایا عکسی از کارولینا کورکووا در حال قدم زدن در نمایشگاه پاییز/زمستان 2001 ورساچه با لباسی که هنرپیشه 22 سال از آن برخوردار بود، در شرح استوری خود در اینستاگرام نوشت: «از شما @donatella_versace برای یک لحظه خاص دیگر متشکرم، منتظر بودم این لباس را بپوشم. بعد. قطعه مورد نظر یک عدد قهوه ای تک رنگ است که دارای یقه کت، نیم تنه و دامن توری است. پوشش چرمی و بندهای روی گردن با بخش‌های رمانتیک‌تر لباس تضاد دارند، اما در حالی که قطعه اصلی دارای یک کمربند چرمی پهن بود، Zendaya آن را برای یک کمربند بسیار باریک‌تر تغییر داد.

زندایا همچنین در پست خود از لاو روچ استناد کرد، زیرا او لباس را برای او می کشید و مدل می داد. این روزها، با توجه به بازنشستگی این استایلیست که ماه گذشته از نظر فنی بازنشسته شده بود، ذکر روچ سؤالاتی را مطرح می کند. در حالی که او گفت که به طور خاص با بازیگر زن ادامه خواهد داد، زیرا زندایا نوشت که “منتظر پوشیدن این لباس بود”، به نظر می‌رسد که او و روچ مدت‌ها پیش، پیش از بازنشستگی، برنامه‌ریزی کرده بودند.

این لباس دومین لباس قدیمی ورساچه است که این بازیگر در سال جاری پوشیده است، زیرا او در مراسم جوایز تصویر NAACP در ماه فوریه با لباس سبز و مشکی از مجموعه مد این برند بهار/تابستان 2002 شرکت کرد. روچ و زندایا همیشه دوست داشتند لحظاتی قدیمی را تجربه کنند و به نظر می رسد ورساچه یکی از آرشیوهای مورد علاقه آنها برای حمله باشد.

آلبرتو ای رودریگز/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

این بازیگر با لباسی روی صحنه رفت که با جایزه ستاره سال شب تجلیل شد. زندایا چند لحظه وقت گذاشت و از انجمن ملی صاحبان تئاتر که جوایز را اهدا کردند و همچنین از کل رویداد CinemaCon تشکر کرد. او گفت: “من از همه شما بسیار سپاسگزارم زیرا بدون همه شما، کاری که انجام می دهم خانه یا جایی برای رفتن نداشتم.” “من فکر می کنم هدیه من داستان سرایی است. این کاری است که من دوست دارم انجام دهم، و اگر این داستان ها به دست افرادی که باید به آنها برسند، نرسد، معنایی ندارد. این بازیگر ادامه داد: «در یک تئاتر، آنجاست که یک نفر احساس می‌کند دیده می‌شود. اینجاست که یک نفر کمتر احساس تنهایی می کند. آن وقت است که یک نفر می تواند فرار کند. اینجاست که کسی می تواند رویای جدیدی بسازد. من شاهد آن بوده ام و خودم آن را تجربه کرده ام.»

او در ادامه ماجرای اولین قرار ملاقاتش را زمانی که فقط 15 سال داشت تعریف کرد و برای دیدن رفت مرد عنکبوتی به صورت سه بعدی او گفت: «اکنون خودم را مفتخر می دانم که می توانم یک بلیت بخرم و به پشت یکی از سالن های تئاتر شما که قبلاً بارها انجام داده ام وارد شوم و سالن خودم را تماشا کنم. «و خیلی خاص بود، زیرا می‌توانم ببینم که تجربه فیلم برای مردم چه می‌کند. این شفابخش و جادویی است و من از اینکه بخشی از آن هستم بسیار سپاسگزارم.»