آنیا تیلور-جوی به لباس زیر زنانه دیور برای مهمانی پس از امی تغییر کرد

شاید آنیا تیلور-جوی دیشب برنده جایزه امی بازیگر نقش اصلی زن در سریال محدود نشده باشد ، اما با لباس سفارشی Dior Haute Couture و زیبایی زیبا ، نمایش را روی فرش قرمز دزدید. به محض اینکه پخش تمام شد و لباس سفارشی دوباره روی چوب لباسی قرار گرفت ، شب تمام نشد. در حقیقت ، حتی پس از کنار گذاشتن لباس ، تیلور جوی تم زرد کم رنگ را در طول شب حفظ کرد و با یک لباس زیر هماهنگ به مهمانی پس از امی رفت.

این بازیگر زن بعداً در حال ظاهر شدن در ظاهر دیگری از Dior Haute Couture توسط ماریا گراتسیا چیوری عکس گرفت. این لباس از نظر ساخت کمتر از لباس فرش قرمز او بود ، هرچند جزئی و چشم نواز. روی لباس زیر زنانه ابریشمی و توری زرد کمرنگ ، یک روپوش گاز ابریشمی به همین رنگ و یک جفت کفش دیور هماهنگ قرار گرفته بود. تیلور جوی همچنین در طول شب در ماسک صورت زرد کم رنگ ایمن ماند.

کل ظاهر را می توان مستقیماً از دهه 1950 برداشت ، که مناسب است ، با توجه به برنده شدن جایزه امی او ، گمبیت ملکه، تا حدی در این دهه تنظیم شد. شخصیت تیلور-جوی ، بث هارمون ، در قسمت های بعدی مجموعه دارای استایل فوق العاده ای بود و می توان او را شب قبل از مسابقه بزرگ شطرنج با این ست روی تخت پوشید (البته ، تنها در صورتی که او آنقدر هوشیار باشد که بتواند آن را بیان کند) با یکدیگر). این یک ظاهر مناسب برای شب جشن قطعه دوره است ، و اگرچه تیلور جوی برای بازی در نمایش نتفلیکس امی به خانه نگرفت ، اما این سریال در مجموع بهترین سریال محدود شد.

Jay L. Clendenin/Los Angeles Times/Getty Images