ادل رابطه خود را با پولس ثروتمند با لباس سفارشی Schiaparelli در اینستاگرام تأیید کرد

ادل برای تأیید ماه ها گمانه زنی درباره وضعیت فعلی رابطه اش هیچ لباس قدیمی بر تن نمی کرد. نه ، انتظار می رود که خواننده کنار برود همه متوقف می شود برای چنین اعلان ، و ، پسر ، او را تحویل داد. روز یکشنبه ، آدل مجموعه ای از عکسها را با پوشیدن لباس مجلسی زیبا و سفارشی Schiaparelli Haute Couture که توسط دنیل رزبری طراحی شده بود ، منتشر کرد و از این فرصت استفاده کرد و جهان را به طور رسمی با دوست پسر جدید خود آشنا کرد.

در عکس های منتشر شده در اینستاگرام ، آدل لباس ستون کرپ پشمی مشکی با آستین های رزت پیچیده در تافت سفید ابریشمی پوشیده است. او این ظاهر را با گلم زیبا و یک جفت گوشواره دندانی Schiaparelli ست کرد که باعث حسادت هر طراح گریل سفارشی می شود. اگر از ضربات انفرادی او بگذرید ، با تصویری از ادل با مأمور ورزشی ، ریچ پاول ، روبرو می شوید که گفته می شود او چند ماهی است با او ملاقات کرده است. عکس این جفت در غرفه عکاسی در عروسی LA Laker Anthony Davis با شریک قدیمی خود Marlen P گرفته شده است ، از این رو مونوگرام “M” و “A” روی عکس این زوج.

ادل و پل در ابتدا در ژوئیه 2021 پس از اینکه در فینال NBA در فینیکس نشسته بودند ، با هم ارتباط برقرار کردند. یک ماه بعد ، آنها در جشن تولد همسر لبرون جیمز ، ساوانا – جیمز یکی از مشتریان پل بود ، شرکت کردند. در حالی که طرفداران مدتی به این اتصال مشکوک بودند ، این اولین بار است که ادل رابطه خود را با پل تأیید می کند.

ادل و ریچ پل در فینال NBA در 17 ژوئیه 2021 در فینیکس ، آریزونا.

کریستین پترسن/گتی ایماژ اسپورت/گتی ایماژ

در مارس 2021 ، آدل طلاق خود را از همسر سابق خود ، سیمون کنکی ، نهایی کرد. مطابق با مردم، این دو از حضانت قانونی و فیزیکی مشترک پسر هشت ساله خود ، آنجلو برخوردار خواهند بود.