آدل یک کت و شلوار تمام چرم و کت کنار کت لویی ویتون پوشیده بود

از زمانی که آدل با نماینده ورزشی ریچ پاول آشنا شد ، او در بازی های بسکتبال سراسر کشور به عنوان پشتیبان اصلی حیاط حضور داشت. بنابراین دیدن این خواننده-که از زمان اعلام چهارمین آلبوم آتی اش مصاحبه های تقریباً مداوم داشته است-تعجب برانگیز نبود. کنار بهترین صندلی های خانه

برای بازی در مرکز استیپلز ، آدل رنگ تک رنگ را انتخاب کرد و یک کت و شلوار قهوه ای تمام چرم با کت لویی ویتون روی شانه هایش پوشیده بود. این ظاهر به طور کامل یادآور سنگر Lanvin سفارشی است که خواننده در موزیک ویدئوی اخیر خود برای “Easy on Me” پوشیده بود. با این دو ظاهر پشت به هم ، مشخص است که آدل برای لباس های سرد و آماده است: همراه با کت های زیاد ، رنگ های گرم و البته چرم. سبک حیاط آدل همچنین نشان می دهد که او از روند طولانی logomania استقبال می کند. اگر ادل قدرتمند در حال حاضر از ظاهر استفاده می کند ، می توان گفت که لوگوها به این زودی ها به جایی نمی رسند.

ادل و پل اولین حضور عمومی خود را در ماه جولای در بازی پنجم نهایی NBA انجام دادند. آدل اخیراً گفت: “من قصد نداشتم با آن عمومی شوم.” ووگ در مورد روابط فی البداهه نشان می دهد. “من فقط می خواستم به بازی بروم. من فقط دوست دارم در کنارش باشم. من فقط آن را دوست دارم. ” اکنون که فصل بسکتبال در حال بازگشت است ، انتظار داشته باشید که در آینده شاهد لحظات مد دیگر در کنار حیاط آدل باشید.