آنیا تیلور-جوی برای “آخرین شب در سوهو” کلاسیک “Downtown” دهه 60 را می خواند

آنیا تیلور جوی چه کاری نمی تواند بکند؟ او به عنوان یک بازیگر مورد ستایش ، یاد گرفت چگونه برای بازی در حرفه شطرنج حرفه ای بازی کند گمبیت ملکه، و با محدوده باورنکردنی خود ، او می تواند بدون زحمت یک جادوگر وحشتناک نوجوان پوریتانی و یک راور باحال دوران 2000 را هدایت کند. تیلور-جوی همچنین یک نماد مد با وفاداری است که به همراه زندایا ، ماه آینده در CFDA Awards با این عنوان رسمی تجلیل می شوند. در حال حاضر ، در تلاش برای تسخیر جهان ، او یکی دیگر از استعدادهای متعدد خود را نشان می دهد. همانطور که پیداست ، تیلور جوی صدای خواننده زیبایی دارد! چه کسی می دانست.

در جدیدترین فیلمش ، دیشب در سوهو، تیلور جوی نقش یک بمب کاباره متعلق به دهه 60 را بازی می کند که با پایان نابهنگام روبرو می شود. او در واقع آهنگ اصلی فیلم را می خواند ، یک جلد ضعیف از آهنگ پیتولا کلارک در سال 1965 “Downtown”. صدای تیلور-جوی به همراه ارکستر زهی ، نفس گیر ، ابریشمی است و نشان از لهجه بومی آرژانتین خود را به او نشان می دهد. به طور طبیعی ، این س theالات را مطرح می کند: اولین حضور او در برادوی کی است؟ آیا EGOT در این افق برای این ستاره جوان وجود دارد؟ آهنگ ترکیبیش کی میاد؟ ما برای شنیدن لالایی های او در برنامه صدای ما در خواب پول می پرداختیم ، و حالا ، شوخی های ایتالیایی را کنار بگذاریم ، منطقی تر است که چرا او در فیلم جدید سوپر ماریو صداپیشه شده است.

تسلط تیلور-جوی بر فرهنگ پاپ یکی از معدودی است که بر اساس توانایی نمایشی خالص ساخته شده است. دیدن موفقیت او در فیلم ها و تلویزیون خوشحال کننده بود ، اما خارج از صفحه ، استایل او استعدادهای پنهان او را روی فرش قرمز زنده می کند. لا روچ ، که به سبک تیلور-جوی (و زندایا ، عضو اصلی CDFA) می پردازد ، گفت W که “لباس مناسب در لحظه مناسب واقعاً می تواند مشخصات شخصی را تغییر دهد” ، و این نمی تواند واضح تر از ظهور او به عنوان یک نیروی مد در هنگام صعود از نردبان سرگرمی باشد.