آدام درایور در صحنه سکس «خانه گوچی» خود با لیدی گاگا صحبت می کند

خانه گوچی فقط تمام لهجه های ایتالیایی فوق العاده بالا، پروتزهای جرد لتو و قتل نیست… رابطه جنسی نیز وجود دارد. فراموش کردن آن آسان است، اما لیدی گاگا و آدام درایور انجام دادن بازی پاتریزیا و مائوریتزیو گوچی، زن و شوهر را در فیلم آینده ریدلی اسکات بازی کنید (می دانید، قبل از اینکه طلاق بگیرند و او او را به قتل برساند)، به این معنی که آنها از مدتی در بستر زناشویی لذت می برند. خوشبختانه برای ما، درایور اخیراً در مورد چگونگی فیلمبرداری یک صحنه سکس با گاگا و چگونگی اوضاع کمی وحشیانه صحبت کرد.

“[Patrizia] به درایور گفت: از سکس به عنوان یک ابزار بسیار استفاده می‌کند و من احساس می‌کنم که از نظر فیزیکی آنچه را که بین آنها می‌گذرد تجسم می‌دهد. هفته نامه سرگرمی در جریان اکران این فیلم در نیویورک در سه شنبه شب. “[Maurizio] ناشی از این است که لزوماً از نظر احساسی پوچ نیست، اما [his life is] نه به همان اندازه پرشور، و این چیزی است که او آورده است.”

درایور توضیح داد که صحنه سکس درست مانند “هر دعوا یا هر صحنه ای” مسدود شده است و بازیگران فقط باید آن را “یک یا دو بار” اجرا می کردند. کسانی که فیلم را دیده‌اند می‌دانند که برخی از صداهای حیوانی در طول رابطه جنسی سیگنور و سیگنورا به وجود می‌آیند. درایور توضیح داد: «به اصطلاح، ما آن را احساس می‌کردیم.» او گفت: «ما برای رفتن به جایی که باید می‌رفتیم، احساس راحتی می‌کردیم.

این که آیا این صحنه در بالاترین حد از “مهارت های دهان” راننده نمایش داده شده در مورد آن صحبت می شود یا خیر آنت اوایل امسال باید دید.

وقتی فیلم در ۲۵ نوامبر در سینماها اکران می‌شود، می‌توانید درایور و گاگا را با هم در رختخواب بگیرید.