حضور غافلگیرکننده مگان مارکل در «شوی الن»

مگان مارکل در حال بازگشت به مدار تاک شو است، اما فقط برای دوست دیرینه اش الن دی جنرس. نمایش الن فقط اوج دزدکی از حضور مارکل در برنامه گفتگوی روزانه را به اشتراک گذاشت و به دنیا یادآوری کرد که شاهزاده خانم و مجری در واقع سال ها با هم دوست هستند.

در کلیپ تیزر مصاحبه، مارکل خاطره ای از زمانی که به برنامه برادران وارنر می آمد را یادآوری کرد. نمایش الن فیلمبرداری شده است – برای تست. «آنچه که خیلی خوب بود این بود که نگهبانان امنیتی اینجا همیشه می‌گفتند: «یک پا را بشکن! ما امیدواریم که شما آن را دریافت کنید!» مارکل به یاد می آورد. “بنابراین رانندگی امروز بسیار متفاوت بود.”

این زوج همچنین درباره ماشینی که مارکل در آن زمان در حال تست دادن بود، صحبت کردند، یک فورد اکسپلورر اسپورت قدیمی، که مارکل به شوخی گفت: «زندگی خودش را داشت». او توضیح داد که در یک نقطه، کلید در سمت راننده کار نمی کند و او نمی تواند از در استفاده کند. او با خنده توضیح داد: «بعد از تست‌ها پشت پارکینگ پارک می‌کردم و صندوق عقب را باز می‌کردم و بالا می‌رفتم و سپس آن را پشت سرم می‌کشیدم و روی همه صندلی‌هایم می‌خزیدم تا بیرون بیایم.» «اینطوری می‌کردم. به این طرف و آن طرف بیا.»

مارکل و دی جنرس در حالی که روی صندلی های سفید همسان خود صحبت می کردند بسیار صمیمی به نظر می رسیدند، زیرا آنها سال ها با هم دوست بودند. در سال 2017، زمانی که دی جنرس در برنامه خود درباره نامزدی مارکل با شاهزاده هری صحبت کرد، نحوه آشنایی خود با مارکل را سال ها قبل در پناهگاه سگ ها به اشتراک گذاشت. مارکل گفت بهترین سلامتی که دی جنرس با همسرش پورتیا د روسی وارد خانه شد و از مارکل پرسید که آیا سگی که او به آن نگاه می کند متعلق به اوست. مارکل گفت نه و دی جنرس پاسخ داد: “تو باید آن سگ را ببری.” مارکل توصیه دی جنرس را پذیرفت، سگ را به فرزندی پذیرفت و نام او را بوگارت گذاشت.

این دو از آن زمان تاکنون صمیمی بوده اند و این روزها، آنها حتی در مونتسیتو همسایه هستند، بنابراین اگرچه دیدن شاهزاده خانم در یک برنامه گفتگوی روزانه کمی عجیب است، آن را مانند لطفی برای یک دوست قدیمی در نظر بگیرید.