اولین حضور کیم کارداشیان و پیت دیویدسون در اینستاگرام Flavour Flav

زمانی که صحبت از تایید نامحسوس روابطشان می شود، روندی بی سر و صدا در حال توسعه در میان سلبریتی ها وجود دارد: انجام آن از طریق حساب های اینستاگرام افراد مشهور دیگر. بالاخره به فیبی بریجرز و پل مسکال نگاه کنید. قبل از رسمی کردن فرش قرمز، این جفت با هم در عکس‌هایی که توسط Ziwe و Jeremy O. Harris به Gram ارسال شده بود، ظاهر شدند.

اکنون، به نظر می رسد که کیم کارداشیان و پیت دیویدسون تصمیم گرفته اند رویکردی مشابه داشته باشند. با این حال، هیچ چیز به طور کامل شما را برای اینستاگرام مشهوری که در آن اولین نیمه عمومی خود را انجام می دهند، آماده نمی کند: Flavour Flav.

که، ما حدس می زنیم، مناسب است. این مرد یکی از اجداد مشهور ژانر تلویزیونی “سلبرالیتی” است که کارداشیان ها به روش خود به آن رسیده اند. آیا حتی وجود خواهد داشت همگام با کارداشیان ها بدون طعم عشق? آیا دلبستگی خود فلوور با بریژیت نیلسن راه را برای کراویزهای جهان هموار نکرد؟

در این عکس، پیت و کیم در کنار فلاو و کریس جنر ظاهر می شوند.

فلاو نوشت: «تولد پسرخوانده‌ام پیت دیویدسون را با اسطوره @kimkardashian و @krisjenner جشن گرفتم.

در واقع دیروز تولد 28 سالگی دیویدسون بود. گذراندن آن با کارداشیان (با وجود شغل دیویدسون، به ویژه در نیویورک) تقریباً تمام تأییدیه ای است که ما به آن نیاز داریم که به نظر می رسد جفت شدن آنها واقعی است.

مبادا فکر کنید که Flav ممکن است بدون اجازه مجتمع صنعتی کارداشیان-جنر مطلبی را پست کرده باشد، یک جزئیات وجود دارد که ما را به این موضوع سوق می دهد که همه چیز از قبل خوب بود. کارداشیان، دیویدسون و جنر همگی لباس خواب از خط تولید اسکیمز کارداشیان پوشیده‌اند که او در اوایل این هفته در اینستاگرام خود به آن طعنه زد. جنبه کوچکی از تبلیغ برند برای همراهی با اخبار شخصی: یک حرکت کلاسیک کارداشیان.