پائولین شالامه، ستاره «زندگی جنسی دختران دانشگاهی» یک پاریسی واقعی است

بین صحنه‌های سکس روی صفحه و برهنه شدن برای یک مهمانی برهنه، اولین نقش بزرگ بازیگری پائولین شالامه، پیاده‌روی در پارک نبود. با این حال، با کمال تعجب، بزرگترین چالش او جای دیگری بود. بازیگر می‌خندد: «سخت‌ترین بخش این بود که وانمود کنم نمی‌توانم فرانسوی صحبت کنم.»

که در زندگی جنسی دختران دانشگاهیChalamet که برای اولین بار در 18 نوامبر از HBO Max پخش می شود، نقش کیمبرلی ساده لوح و خوش قلب اهل آریزونا، یکی از شخصیت های اصلی سریال را بازی می کند. این مجموعه که توسط میندی کالینگ ساخته شده است، چهار دانشجوی سال اول کالج اسکس با بازی چالامت، آمریت کاور، رنه رپ و آلیا شانل اسکات را دنبال می کند، در حالی که آنها با موقعیت اجتماعی، مشاغل دانشجویی، روابط غیرقانونی و – حدس زدید – آنها دست و پنجه نرم می کنند. زندگی جنسی رو به رشد منتظر مهمانی‌های پرخاشگر، لباس‌های کوتاه و عبارات نمادین باشید (یک مورد علاقه شخصی: «دک را بگیر»).

با این حال، این دختر 29 ساله اصرار دارد که کم کردن لهجه فرانسوی کاملش، بدون شک بزرگترین مبارزه او بوده است. شالامه که در نیویورک از پدری فرانسوی و مادری آمریکایی به دنیا آمد و مانند برادرش تیموته به زبان فرانسه کاملاً مسلط است، اذعان می‌کند: «من کمی گستاخ بودم. “فکر کردم برای من آسان است: فقط باید از لهجه آمریکایی قوی مادرم کپی کنم!”

مربی زبان سر صحنه، که برای کمک به دیگر بازیگران غیر مسلط استخدام شده بود، به نظر می‌رسید چیز دیگری فکر می‌کرد. او مدام مرا تصحیح می کرد و مانند این خیلی فرانسوی است!شالامه ناله می کند. “خیلی خجالت کشیدم! معلوم شد خیلی سخت تر از آن چیزی است که فکر می کردم.»

به نوعی، باور کردن مبارزه او تا حدودی آسان است. شالامه، که در هفت سال گذشته در پاریس زندگی می‌کند، به نظر می‌رسد تجسم دختر فرانسوی امروزی است: موهای شیک و مرتب، لباس‌های قدیمی، مقاله‌ای فمینیستی فرانسوی که از کیف او بیرون می‌آید، و یک چیز بی‌معنی. برخورد با پیشخدمت های کنجکاو پاریسی.

او می گوید: «قطعاً احساس می کنم پاریس خانه من است. اگرچه این من را از انجام کارهای توریستی باز نمی‌دارد: گاهی اوقات به دوستانم پیام می‌دهم تا با من بیایند و سفر ارنست همینگوی را در کرانه چپ دنبال کنند یا یک تارت میوه 15 یورویی بخورند. کافه د فلور، و آنها مانند “چرا؟!” خواهند بود.

عکس پائولین شالامه توسط هیلی لوئیزا براون و استایل کلویی هارستاین، با استایلی که تامارا پرینس روی صحنه دارد، برای مجله W. مو توسط بن تالبوت و آرایش توسط Yumi Endo. پائولین ژاکت کش باف پشمی، کت و شلوار و گوشواره شانل می پوشد.

محله Chalamet، Château Rouge، در هجدهمین التقاطی قرار دارد منطقه در شمال پاریس: در فاصله کوتاهی از جذابیت کارت پستال مونت‌مارتر، این منطقه به خاطر تعداد فروشگاه‌ها و رستوران‌های آفریقایی‌اش معروف است و به‌خاطر بازارهای غذایی، بارهای ارزان و تفریحات شبانه شلوغ، بین هیپسترهای پاریسی محبوب است.

یکی از شناخته‌شده‌ترین مکان‌های دیدنی آن در کتاب‌های راهنمای توریستی معمولی شما وجود ندارد: اولین توقف ما در تور Chalamet با راهنما در «پاریس واقعی»، Le Louxor است، یک تئاتر هنری چشمگیر. او می خندد: «این سینمای مورد علاقه من است – پس دوباره، حدس می‌زنم سینمای مورد علاقه همه، نزدیک‌ترین سینما به خانه‌شان باشد». اما این یکی واقعاً دیدنی است: اتاق اصلی بسیار زیبا است، دارای یک بالکن بزرگ است. حدود چهار سال پیش برای دیدن دیوید لینچ آمدم مولهالند درایو اینجا، که قبلاً هرگز آن را ندیده بودم – خیلی خوشحال بودم که منتظر بودم آن را در صفحه بزرگ ببینم.»

او در میان کارگردانانی که آرزوی همکاری با آنها را دارد، از جولی دلپی همکار فرانسوی-آمریکایی خود نام می برد – “من همیشه فکر می کردم کار با کسی که بتواند دو کشور من را درک کند جالب است” – و زولا کارگردان Janicza Bravo. چالامت به یاد می آورد: «پس از تماشای تمام فیلم های کوتاه او در کانال معیار، با یکی از مصاحبه های او برخورد کردم. من معمولاً دوست ندارم مصاحبه های کارگردانان را تماشا کنم، اما از جذابیت او و نحوه صحبت او در مورد کار با بازیگرانش لذت بردم. فیلمبرداری با او به نظر می رسد که این یک ماجراجویی واقعا سرگرم کننده خواهد بود.”

یکی از نکات جالب تیراندازی زندگی جنسی دختران دانشگاهی مشغول به کار با کالینگ بود که او همچنین با جاستین نوبل قسمت اول و ششم سریال را نویسندگی کرد. چالامت به یاد می آورد: «چیزی که من دوست داشتم این بود که وقتی او سر صحنه بود، کاملاً مشخص بود که رئیس کیست. میندی شگفت‌انگیز است: او بسیار باز و درگیر است و واقعاً به حرف‌های بازیگرانش گوش می‌دهد. ما سخت کار کردیم، اما خیلی هم خندیدیم.»

این نمایش در طول همه‌گیری کووید-19 فیلمبرداری شد، به این معنی که مجموعه مملو از محدودیت‌هایی بود که ارتباط اعضای بازیگران را سخت می‌کرد. «هیچ کدام از ما چهار نفر [lead actors] از لس‌آنجلس بودند، جایی که بیشتر صحنه‌ها در آنجا فیلمبرداری می‌شد، بنابراین همه با هم به این هتل رسیدیم، اما اجازه نداشتیم همدیگر را بیرون از صحنه ببینیم. ما هر روز آزمایش می‌دادیم و مجبور بودیم همیشه ماسک بزنیم. بعضی روزها طولانی تر از روزهای دیگر احساس می شوند.»

این به نوعی به نفع نمایش تمام شد. هنگامی که شخصیت Chalamet در قسمت اول سریال به هم اتاقی‌های دانشگاهی‌اش معرفی می‌شود، اولین باری است که چهار بازیگر زن با IRL همدیگر را ملاقات می‌کنند و صحت خاصی به این برخورد می‌دهند. چالامت می‌گوید: «ما توانستیم با وجود شرایط دشوار، جو خوبی بین خود ایجاد کنیم. “تنها لحظاتی که می‌توانستیم استراحت کنیم و بدون ماسک چت کنیم، در واقع وقتی پشت دوربین بودیم!”

یکی از چیزهایی که او را به این سریال کشاند این بود که متوجه شد سفر شخصیتش با تجربه زندگی او در دانشگاه طنین انداز شد: «دانشگاه های آمریکا بسیار گران هستند. خانواده ام توانایی ارسال من را نداشتند، بنابراین وام دانشجویی گرفتم و مجبور شدم از راه خودم پرداخت کنم.» مانند کیمبرلی، شالامه در طول چهار سال خود در بارد، مدرسه هنرهای لیبرالی که در شمال نیویورک تحصیل کرد، کار کرد. او در کتابخانه مدرسه شغلی داشت و آخر هفته هایش را با کمک در مزرعه ای برای پول نقد اضافی می گذراند. او شانه هایش را بالا می اندازد: «من در دانشگاه مهمانی نداشتم. “من واقعاً، واقعاً کار کردم.”

در حالی که خاطرات روزهای دانشگاهش را مرور می کردیم، از رستوران محلی مورد علاقه Chalamet (Le Myrha، یک کافه وگان) و بار (No Problemo، یک شیرجه شیک) گذشتیم و به ایستگاه دوم خود رسیدیم: یک کتابفروشی فرانسوی به نام Les Pieds sur Terre. هنرپیشه به شانه اش اشاره می کند: او کیف فروشگاهی را حمل می کند. او می گوید: «من همیشه اینجا هستم و به ندرت دست خالی بیرون می آیم. “من عاشق این واقعیت هستم که آنها توصیه های دست نویس کارکنان را در پنجره خود قرار می دهند.”

عکس پائولین شالامه توسط هیلی لوئیزا براون و استایل کلویی هارستاین، با استایلی که تامارا پرینس روی صحنه دارد، برای مجله W. مو توسط بن تالبوت و آرایش توسط Yumi Endo.

Chalamet یک کت Chanel می پوشد.

چالامه شنل، پیراهن، یقه یقه اسکی و کراوات والنتینو می پوشد.

Chalamet به یک خواننده مشتاق در کالج تبدیل شد. این روزها به طور متوسط ​​هفته ای یک کتاب می خواند. وقتی از او در مورد اکتشافات ادبی اخیرش پرسیده شد، او لیستی را در برنامه Notes آیفون خود منتشر کرد: جنیفر ایگان بازدید از جوخه گون، پتی اسمیت فقط بچه ها، جوآن دیدیون سال تفکر جادوییو بیوگرافی اینگرید برگمن کارگردان، فانوس جادویی. او توضیح می‌دهد: «من هر دو به زبان فرانسوی و انگلیسی و اغلب چند کتاب را همزمان می‌خوانم، داستان و غیرداستانی را با هم ترکیب می‌کنم. یکی از آخرین علاقه‌مندی‌های ادبی او، رمانی گرافیکی است که زندگی آلیس گای بلاشه، اولین زنی را که کارگردانی یک فیلم را بر عهده گرفت و یکی از نقش‌های رویایی شالامه، بازمی‌گرداند.

در راه رسیدن به آخرین ایستگاه، گفتگو به سمت برادر کوچکترش که بسیار به او نزدیک است، منحرف می شود. آیا دیدن تبدیل شدن او از برادر بچه به یک دلقک نوجوان عجیب نیست؟ چالامه شانه بالا می اندازد. تیموته یک سختکوش است. وقتی او را روی پرده بزرگ می بینم، برای من این فقط نتیجه کار اوست.» او می گوید. “در مورد بقیه، من واقعاً دیوانگی اطراف او را تجربه نمی کنم. حدس می‌زنم این یک جور دیوانگی است، اما اصلاً روی زندگی من تأثیر نمی‌گذارد.»

چرخیدن در اطراف تپه‌های مون‌مارتر یک تجارت تشنه است. قدم زدن در محله Chalamet به La Halte ختم می‌شود، یک کافه اساساً پاریسی که در پایین پله‌های سینمایی قرار دارد که به کلیسای Sacré-Cœur منتهی می‌شود. بازیگر زن در کنار یک قابلمه چای مشروب در مورد پروژه های آینده خود (یک فیلم زامبی به کارگردانی Antonin Peretjatko)، نمایشگاه بعدی که قصد بازدید از آن را دارد (Georgia O’Keeffe در موزه مرکز پمپیدو) و برند لباس مورد علاقه خود (Rouje) صحبت می کند. .

Chalamet با محبت به صندلی های اغذیه فروشی و منوهای تخته سیاه قدیمی در اطراف ما خیره می شود. من عاشق کافه های پاریس هستم. این همیشگی من است، سال‌هاست که به اینجا می‌آیم.» او می‌گوید. سفارش استاندارد او چیست؟ این بستگی به زمان روز دارد: چای سیاه صبح، دم کرده گیاهی بعد از ناهار، و نیم پیمانه اگر برای نوشیدنی عصرانه با دوستان به اینجا بیایم – اگرچه صادقانه بگویم، من بیشتر به شراب علاقه دارم تا آبجو. ” مثل یک پاریسی واقعی صحبت می کند.