کریستین فروسث قبل از دویدن ماراتن نیویورک با Chanel مهمانی کرد

روز یکشنبه، 7 نوامبر، کریستین فروسث، بازیگر، برای دویدن در ماراتن شهر نیویورک، یک جفت شورت اسپندکس صورتی تند و یک تاپ قرمز رنگ که نامش با علامت سیاه در جلوی آن نوشته شده بود، پوشید. اما در شب جمعه قبل، ظاهر او بسیار زیباتر از فرش قرمز بود تا مسابقه ۲۶ مایلی. بازیگر نروژی-آمریکایی که با بازی در کنار جولیا گارنر به شهرت رسید دستیار و با دایانا سیلورز در درام باله پرندگان بهشتی در جشن Chanel به مناسبت صدمین سالگرد عطر شماره 5 خود ظاهر شد. فروسث برای شب خود در مرکز راکفلر، یک لباس توئیدی کمانی رنگ مشکی با ژاکت ارگانزای ابریشمی مشکی، کیف 2.55 تیره و چکمه‌های دزدان دریایی را انتخاب کرد که در کشتی The Black Pearl ظاهری نامتناسب نداشت. او در حین راه رفتن روی فرش قرمز قبل از اجرای زنده مری جی بلیج توضیح داد که ظاهرش الهام گرفته از مرحله پانکی است که فروست در حال حاضر عمیقاً در آن است – به دلیل بازی در نقش یک “جوجه پانک”، همانطور که او شخصیت را توصیف کرد. فیلم مستقل آینده من این را احساس می کنم. این با آنچه من هستم بسیار متفاوت است، اما من در چنین روحیه ای هستم. فراست علاوه بر آماده شدن برای فیلم فوق الذکر، در نقش بتی فورد جوان در سری جدید Showtime بازی خواهد کرد. بانوی اول او همچنین با تیلور پیج در پروژه فیلم فوق سری لنا دانهام ظاهر خواهد شد چوب تیز –پیج که جمعه شب در مهمانی شانل حضور داشت، در طول این مصاحبه، فراث را روی فرش قرمز در آغوش گرفت و گفت: “سلام، دوستت دارم!” (یک گروه کر از “Hiiiii, رفیق!” پس از آن فوران کرد، و فروست اضافه کرد که پیج “دختر دوست داشتنی” اوست.) پس از پایان وظایفش روی فرش قرمز، فروث می‌توانست در مهمانی استراحت کند – جایی که با دوربین سلفی سلفی گرفت. دیکینسون الا هانت، با فیبی تونکین گپ زد و با بریتنی اوگریدی هم صدا شد. برای اینکه نگاهی اجمالی به روند آماده شدن Froseth داشته باشید، در گالری زیر ورق بزنید.

عکس از متیو کریستال و شانل

استفاده از پالت سایه چشم Chanel No. 5 Les 4 Ombres <3. ما می خواستیم کاری جسورانه با کمی پیچش پانک انجام دهیم. آرایشگر من، سیندل کوماروفسکی، یک چشم گربه ای وارونه انجام داد و خط را روی خط مژه پایینی متمرکز کرد و یک درخشش فلزی طلایی به پلک اضافه کرد. ما یک چشم پررنگ انجام دادیم و بقیه آرایش را تازه و طبیعی نگه داشتیم.

عکس از متیو کریستال و شانل

من به تیم گلم اعتماد دارم، آنها همیشه می دانند چه خبر است. آرایشگر من دیوید فون کانن جادوی بافت ایجاد کرد و باعث شد احساس کنم یک جوجه فرانسوی سکسی بی دردسر هستم که به تازگی از رختخواب بلند شده و آماده مهمانی است.

عکس از متیو کریستال و شانل

زنگ زدن و لمس لحظه آخری. عکاسی از روند آماده شدن من می تواند بسیار ترسناک، ناخوشایند و ترسناک باشد: شما سعی می کنید وانمود کنید که آرایش خود را لمس می کنید و 20 نفر شما را تماشا می کنند. اما اینجا، فضا شگفت انگیز بود. فقط خنک بود

عکس از متیو کریستال و شانل

ایلونا هامر، استایلیست، ظاهرهای شگفت انگیزی را برای من انتخاب کرد که بتوانم آن را امتحان کنم—زمانی که این را پوشیدیم، هر دوی ما در لجن فرو رفتیم. این یک سبک کلاسیک است و در برش و طراحی کاملا محافظه کارانه است، اما این واقعیت که Virginie Viard آن را شفاف ساخته و یک ژاکت کش باف پشمی شفاف روی آن قرار داده است، بسیار جالب است. جذابیت را به روشی بسیار ظریف اضافه می کند. بافت و تزیین آن کمی استحکام بیشتری به پارچه بسیار زنانه و نرم می بخشد. فشار و کشش چیزی است که جالب است. من در آن احساس خوبی داشتم، و این چیزی است که در مورد آن است.

عکس از متیو کریستال و شانل

قرار دادن جواهرات مورد علاقه من Coco crush! و البته تعدادی شماره 5 قبل از خروج از در.

عکس از متیو کریستال و شانل

لوازم جانبی مورد علاقه من! ایلونا یک شگفت انگیز را انتخاب کرد.

عکس از متیو کریستال و شانل

اما اول اجازه بدهید سلفی بگیرم.