آریانا گرانده لباس جنیفر گارنر “13 Going on 30” را در “The Voice” پوشید.

وارد TikTok شوید و لباس نمادین ورساچه جنا رینک از کمدی رمانتیک 2004 را خواهید دید. 13 ادامه 30 یکی از بزرگترین لباس های هالووین سال بود. برندهایی که توسط اپلیکیشن ویدیوی کوتاه محبوب شدند، مانند Cider، ظاهری را با قیمتی کمتر از 18 دلار ارائه کردند و یک اسکرول در صفحه For You شما در 31 اکتبر نشان داد که بسیاری از آن معامله استفاده کردند. اما آریانا گرانده فقط ثابت کرد که هیچ چیز بهتر از نسخه اصلی نیست. خواننده پوشید را لباس مجلسی قدیمی ورساچه که جنیفر گارنر در لباس کلاسیک کالت در اولین برنامه زنده خود بر تن کرد صدا، یک بار دیگر ثابت کرد که او نهایی است 13 ادامه 30 دختر فن

“دختر زیبای من @arianagrande در Versace SS03 برای اولین برنامه زنده The Voice!!!” دوناتلا ورساچه عکس های منتشر شده در اینستاگرام را شرح داد. گرانده در عکس ها در حال مدل سازی لباس از همه جهات است. این خواننده خود را شبیه به شخصیت گارنر نیز طراحی کرد و گوشواره‌های کریستالی بسیار قدیمی به تن داشت و موهایش را به شکلی شیک به عقب کشیده بود. تنها چیزی که گرانده کم دارد گردنبند پروانه ای گارنر است.

میمی کاترل، استایلیست گراند، در استوری اینستاگرام خود فاش کرد که این ظاهر «شش ماه در حال ساخت است». به احتمال زیاد، دسترسی به آرشیو ورساچه چندان آسان نیست، به خصوص وقتی صحبت از لباسی به این اندازه قابل توجه باشد. با توجه به قاب کوچک گرانده، احتمالاً این قطعه نیز به طور قابل توجهی تغییر می کرد. با مقایسه لباس گرانده، گارنر و مدل در سال 2003، به نظر می رسد که دامن لباس ممکن است هر بار به طور کامل بازسازی شده باشد.

این اولین باری نیست که گراند به آن اشاره می کند 13 ادامه 30. این خواننده در موزیک ویدیوی خود در سال 2018 برای «بعد از شما متشکرم»، ظاهر دیگری از فیلم را بازسازی کرد، البته بسیار ساده‌تر – بلوز قرمز و شلوار جین. گارنر پس از انتشار ویدیو، گرانده را ستایش کرد و در اینستاگرام نوشت: «هرازگاهی چیزی پیش می آید و روز شما را روشن می کند. @arianagrande شما شایان ستایش هستید. ممنون، دختر زیبا.»

با توجه به اینکه گرانده این لباس را برای آن بیرون کشیده است صداها اولین برنامه زنده، امیدوارم او در هفته های آینده ظاهر هیجان انگیزتری داشته باشد. اگر او به موضوع رامکام ادامه دهد، احتمالاً می توانید منتظر ادای احترام به ال وودز باشید.