میلا جووویچ و دختر اوور اندرسون شب خانوادگی فرش قرمز در گالا amfAR برگزار می کنند

این اولین باری نیست که مدل و بازیگر، میلا جووویچ، دختر 14 ساله‌اش، اور اندرسون را روی فرش قرمز آورده است. اما قرار شب گذشته مادر و دختر در گالا amfAR لس آنجلس کمی متفاوت بود. برای یک چیز، بقیه اعضای خانواده، از جمله پدر پل دبلیو اس اندرسون و دو دختر کوچکتر در این مراسم حضور نداشتند. برای دیگری، اور اندرسون اکنون به تنهایی یک ستاره در حال رشد است.

پس از یک نقش کوچک در سال 2016، بازی در نسخه جوان‌تر از قهرمان اکشن نمادین مادرش، آلیسیا مارکوس در Resident Evil: The Final Chapter (که پدرش کارگردانی آن را بر عهده داشت)، اندرسون تابستان امسال فراتر از پروژه‌های خانوادگی رفت، زمانی که در نقش نسخه جوان‌تر ناتاشا رومانوف اسکارلت جوهانسون ظاهر شد. عنکبوت.

سال آینده، اندرسون آماده است تا خودش به مقام بانوی پیشرو دست یابد. او در نقش وندی در لایو اکشن آینده دیزنی بازی خواهد کرد پیتر پن و وندی فیلم (بله، فیلمی که یارا شهیدی در آن نقش تینکر بل را بازی می‌کند و جود لاو در نقش کاپیتان هوک بهترین دزد دریایی را انجام می‌دهد).

اندرسون نیز راه مادرش را دنبال می کند. ظاهر فرش قرمز او تنها چند ساعت پس از اینکه مشخص شد او یکی از چهره های جدید کمپین Miu Miu Nuit است ظاهر شد.

عکس از Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic

اندرسون یک کیف پول سفید Miu Miu را به همراه داشت که آن را با یک بلوز سفید ژولیده، دامن مشکی حجیم و یک کمربند رز گرد و خاکی ست کرد تا رنگی زیبا داشته باشد.

جووویچ یکی از افراد مشهوری بود که موسکینو را روی فرش قرمز انتخاب کرد (جرمی اسکات طراح یکی از برگزیدگان این جشن بود). او یک لباس قرمز منقش به قلب از مجموعه پاییز 2021 این برند پوشیده بود.

عکس از Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic

عکس Emma McIntyre/amfAR/Getty Images برای amfAR