کانیه وست افکار خود را در مورد کیم کارداشیان، سولجا بوی و غیره به اشتراک می گذارد

کانیه وست که ماه گذشته نام خود را به طور قانونی به Ye تغییر داد، در یک چرخش بسیار غیرمنتظره، هنگام حضور در پادکست، نظر خود را در مورد موضوعات مختلف بیان کرد. Champs را بنوشید پنجشنبه شب این خواننده رپ همه چیز را از سیاست گرفته تا رابطه اش با کیم کارداشیان پوشش داد. شما همچنین به واکسیناسیون (او فقط یک دوز دریافت کرد که به گفته‌هایش او را «نیمه‌سینه» کرد) و تصمیم‌اش برای همکاری با مرلین منسون آبرومند در موارد متعدد اخیر را لمس کردید.

او با اشاره به این موضوع گفت: «همه #من هم—مثل وقتی کنار مریلین منسون و دابیبی می‌نشینم، درست بعد از کنسل شدن هر دوی آن‌ها، برای پنج آهنگ، مثل این است که نمی‌توانند همه ما را کنسل کنند». حضور منسون و دبیبی در یک مهمانی شنود دوندا در شیکاگو در ماه اوت. ی همچنان در مورد اتهامات منسون صحبت کرد و گفت: “این قدرت و سیاست است. می دانید، دیوانه های تشنه قدرت و فقط کنترل. 1984 ما در کنترل ذهن هستیم.» Ye حمایت مداوم خود را از منسون نشان داده است، کسی که هیچ آلبومی در جدول نداشته است تابلو تبلیغاتی 5 نفر برتر در 12 سال، زیرا او به دلیل اتهامات تجاوز جنسی و تجاوز تحت بازجویی اداره کلانتری شهرستان لس آنجلس قرار دارد. ماه گذشته، منسون به همراه جاستین بیبر مهمان سرویس یکشنبه Ye’s بود.

شما همچنین تأیید کرد که او یک بار دیگر از دونالد ترامپ حمایت می کند، علیرغم اینکه سال گذشته او را محکوم کرد. Ye گفت: “امروز هنوز کلاه قرمزی بر سر دارم، به شما اطلاع خواهم داد.” “شاید آن را نفهمیدم [at the moment] اما من به شما اطلاع خواهم داد که کجا ایستاده ام.”

در حالی که Ye از ترامپ و منسون حمایت می کند، اما او آنقدرها مشتاق بیگ شان نیست. Ye از خواننده رپ (و همچنین جان لجند) به دلیل عدم حمایت از او در طول دوره ریاست جمهوری خود عصبانی است. او هر دو نوازنده را “فروشنده” خواند و گفت که قرارداد بیگ شان با لیبل خود GOOD تقریبا 14 سال پیش “بدترین کاری” بود که او انجام داد. او گفت: “من قبلاً تصمیم گرفتم که وقتی بمیرم، روی سنگ قبرم نوشته شود “من لیاقت این را دارم، من بیگ شان را امضا کردم.”

البته یه در مورد رابطه اش با کارداشیان هم صحبت کرد. طبق گزارش ها، این زوج در فوریه 2021 درخواست طلاق دادند، اما به نظر می رسید که شرایط خوبی دارند. با وجود پرونده، به نظر نمی رسد که Ye فکر می کند که این زوج اصلاً از هم جدا می شوند. در واقع، یه ادعا کرد که هرگز “مقاله ها را ندیده است” و او صدا زد شنبه شب زنده برای اینکه کارداشیان را وادار کرد در خلال مونولوگش بگوید “از او طلاق گرفتم”. Ye ادعا کرد: «ما حتی طلاق هم نداریم. “این برای من شوخی نیست. بچه‌های من می‌خواهند والدینشان کنار هم بمانند… من می‌خواهم که ما با هم باشیم.»

متأسفانه Ye در مورد سایت های اخیر کارداشیان با SNLها پیت دیویدسون در چند هفته گذشته. ممکن است مصاحبه قبل از اینکه دیویدسون و کارداشیان با هم دیده شوند انجام شده است، اما چیزی به ما می گوید که Ye دارای افکاری است و ما نمی خواهیم آنها را بشنویم.