بیلی پورتر از هری استایلز بخاطر نظراتش در مورد جلد ووگ 2020 هری عذرخواهی کرد

بیلی پورتر برخی از انتقادات قبلی خود را در مورد هری استایل در دسامبر 2020 پس می‌گیرد. ووگ جلد، که معروف استایلز مدلینگ در لباس بود. این بازیگر در ظاهر شد نمایش دیرهنگام با استفان کولبرت پنجشنبه شب، جایی که او توضیح داد که چگونه به درگیری یک طرفه با استایلز ختم شد و برای شروع آن عذرخواهی کرد.

پورتر زمانی که روی صحنه کولبر رفت و بلافاصله از او در مورد وضعیت پرسیده شد، گفت: “ظاهراً من اکنون مشهور هستم و روز خبری کند بود.” او سپس به سرعت به نظرات قبلی خود پرداخت. «اولین چیزی که می‌خواهم بگویم این است که هری استایلز، از تو عذرخواهی می‌کنم که نامت را در دهانم گذاشتم. این به شما مربوط نیست. گفت و گو درباره شما نیست.

گفتگوی مورد بحث پس از مصاحبه با بریتانیا آغاز شد ساندی تایمز ماه گذشته منتشر شد که پورتر از جلد آن انتقاد کرد. پورتر در مصاحبه اصلی گفت: «من احساس می‌کنم صنعت مد مرا پذیرفته است، زیرا مجبورند. من گفتگو را ایجاد کردم [about nonbinary fashion]، و هنوز ووگ هنوز هم برای اولین بار هری استایلز را که یک مرد سفید پوست است، یک لباس روی جلدشان می‌پوشاند.»

پورتر ادامه داد: “من اولین کسی بودم که این کار را انجام دادم و اکنون همه این کار را انجام می دهند.” “من هری استایلز را نمی کشم، اما… او اهمیتی نمی دهد، او فقط این کار را انجام می دهد زیرا این کار باید انجام شود. این برای من سیاست است. این زندگی من است.”

در حالی که روشن است نمایش دیرهنگام شب گذشته، پورتر تصریح کرد که گفتگو پیرامون این موضوع «عمیق‌تر» از استایلز است و «درباره سیستم‌های سرکوب و محو رنگین‌پوستان است که به فرهنگ کمک می‌کنند». پورتر گفت که در حالی که می‌داند این چیزهای زیادی برای باز کردن بسته است، اما مایل است این کار را بدون «کشیدن و لغو فرهنگ اینترنت» انجام دهد.

بنابراین، وقتی برای گفتگوی واقعی آماده شدید، با یک عوضی تماس بگیرید. خوب؟” پورتر گفت. “من آماده ام که آن را داشته باشم!” او این بیانیه را با عذرخواهی از استایلز برای آخرین بار پایان داد. “متاسفم، هری. منظورم ضرر نبود من یک مرد همجنس گرا هستم. ما هری را دوست داریم، او بامزه است!»