روتین VMA Normani’s Lap Dance Routine جانت جکسون بود

نشستی؟ ممکن است بخواهید بنشینید ، زیرا نورمانی و تیانا تیلور به تازگی یکی از جذاب ترین لحظات تاریخ VMA را ارائه کرده اند. مجموعه مورد انتظار او تحویل داده شد ، با تولیدی که شامل سینه بند ، یک پالت رنگ نقره ای تک رنگ و ادای احترام به جانت جکسون با درجه R بود که همه ما را در جستجوی مجموعه اضافی باتری قرار داد.

در پایان اجرای خود ، تیلور به صلیب تغییر یافته سنت اندروز بسته شد. برای افراد ناآگاه ، صلیب سنت اندروز با BDSM همراه است. این یک مبلمان است که اجازه می دهد اندام ها مهار شده و از هم جدا شوند. نورمانی بر روی صلیب سنت اندروز و تیلور در حال رقصیدن بود و باسن خود را چرخانده و با نعمت یاقوت کبود به تخته تیلور چنگ زده بود. سخت بود ، بوسه های نزدیک و حسی وجود داشت ، و نورمانی قطعاً روی صورت تیلور نشست-عقب.

نورمانی مطمئناً حرکات آکروباتیک و رقص فوق العاده ای را به ما ارائه داد ، اما یکی از زیباترین مرجع به رقص های زنده زنده در دامان جکسون بود. در دوران اوج خود ، کنسرت های جکسون شامل a بسیار بخش مشارکت قابل توجه مخاطبان او مردی را از بین تماشاگران انتخاب کرد و او روی صحنه بزرگ شد و به صلیب سنت اندروز بسته شد. جکسون شروع به رقص عمودی روی خوش شانس ترین فرد محل مسابقه کرد که معمولاً هیجان خود را از طریق لباس و زوزه های لذت خود نشان می داد. تصور کنید که این مرد باشید. فقط تصور کن.

این قطعاً یک ادای احترام و سنتی برای خانواده جکون بود نسبت به ادای احترام مدونا در اوایل شب.

دیو هوگان / گتی ایماژ