همه از سبک نوستالژی اوایل دهه 00 از فرش قرمز VMAs 2021

ممکن است مراسم 2021 جوایز موسیقی ویدیویی MTV چهلمین سالگرد این شبکه را رقم بزند ، اما در فرش قرمز همه چیز مربوط به اوایل دهه 2000 بود. منابع در همه جا و اغلب به صراحت وجود داشت. مدیسون بیر ، لباس مجلسی VMA سال 2003 بیانسه را تکرار کرد و تیناشه از فریاد کشیدن الهام در پشت شلوارهای کوتاه خود خجالت نمی کشید. کسانی که آن را به عقب می اندازند ممکن است نوزادانی در زمان پیشگامان این قبیل ظاهر باشند – یا در مورد اولیویا رودریگو ، که هنوز به دنیا نیامده است – اما آنها منابع آنها را می دانند. یه نگاهی بنداز ، اینجا

عکس توسط جیمی مک کارتی از طریق گتی ایماژ

اگر لباس Dolce & Gabbana مدیسون بیر به نظر می رسد ، به این دلیل است که بیانسه دقیقاً همان لباس را در VMA های 2003 پوشیده بود.

عکس توسط برایان بدر/MTV VMAs 2021 از طریق گتی ایماژ

نورمانی و تیانا تیلور هر دو از جنس فلز سر تا پا برای ادای احترام به جانت جکسون با رقص روی صحنه در بالای صلیب سنت اندروز در طول اجرای آنها ظاهر شدند.

عکس کوین مازور/MTV VMAs 2021 از طریق گتی ایماژ

شارلی دی آملیو با چوکر ، پیگتایل و پالت صورتی رنگ پاستلی شبیه Baby Spice بود

عکس توسط Astrid Stawiarz/WireImage از طریق Getty Images

آوریل لاوین آن را به سادگی با حضور در اوایل دهه 2000 بازگرداند – او آخرین بار 18 سال پیش در VMA شرکت کرد – و آن را به او بازگرداند. رها کردنسبک ایرا با کت و شلوار تارتان صورتی داغ توسط منطقه.

عکس کوین مازور/MTV VMAs 2021 از طریق گتی ایماژ

در همین حال ، دوست پسر لاوین ، مود سان ، ویبی های اولیه لاوین و بیلی آرمسترانگ را با وصله و کراوات هدایت کرد (اگرچه دومی پرادا بود).

عکس توسط جیسون کمپین از طریق گتی ایماژ

Tinashe الهام بخش پشت بندهای بلند خود را به صراحت بیان کرد مصاحبه با تنوعاو روی فرش قرمز گفت: “من قطعاً در اوایل دهه 2000 نوعی نوستالژی را با این لباس انجام می دادم.” “این همان چیزی بود که من برای آن می رفتم.”

عکس توسط Astrid Stawiarz/WireImage از طریق Getty Images

عکس توسط Astrid Stawiarz/WireImage از طریق Getty Images

مگان فاکس توییتر را با یک لباس تیری موگلر که یادآور ظاهری بود که در آنجا وجود داشت ، منفجر کرد. بریتنی اسپیرز لباس می پوشید برای اجرای “اوف … دوباره انجام دادم” در VMA های 2000.

عکس توسط آسترید استاویارز / WireImage

برتمن راک ، وبلاگ نویس زیبایی با لباسی کاوالی که مرحوم عالیه در 2000 VMAs پوشیده بود ، ظاهر شد.