رامی ملک به بچه های بچه کیت میدلتون پیشنهاد داد

شما می دانید رامی ملک کنسرت جدیدی در دست دارد ، به جز بازی در فیلم آینده جیمز باند و مجری گری شنبه شب زنده بعد از این ماه. این بازیگر برای ایفای نقش جدیدترین پرستار بچه رویال رقابت می کند و او در واقع اولین بار که میدلتون را ملاقات کردند ، خدمات نگهداری از فرزندش را ارائه کرد ، اگرچه به نظر می رسد او این ایده را نداشت.

سه شنبه شب ، ملک ادامه داد جیمی کیمل زنده جایی که او داستان ملاقات با میدلتون در مراسم BAFTA را چندی بعد از به دنیا آوردن یکی از سه فرزندش گفت. او توضیح داد که شاهزاده خانم قبل از این رویداد به وضوح “تکلیف” خود را انجام داده است و از همه سابقه فیلم های بازیگران آگاه است. ملک به کیمل گفت: “و من فقط در یک لحظه به پرنسس کیت نگاه کردم و گفتم:” این باید خسته کننده باشد. ”

به گفته ملک ، میدلتون متوجه نشد ، بنابراین ادامه داد. “[I asked,] “شما به تازگی بچه دار شده اید ، درست است؟” من فکر می کنم او غافلگیر شد. ” ظاهراً میدلتون با “سلطنتی ترین حالت” پاسخ داد و به ملک گفت که در فرض خود درست گفته است. بنابراین ، او خدمات خود را ارائه داد. او گفت: “من گفتم ،” اگر شما به یک روز مرخصی نیاز دارید ، مدتی استراحت می کنم ، من برای شما پشتیبان هستم. “

مشخص نیست که آیا میدلتون این پیشنهاد را پذیرفته است یا خیر. او و شاهزاده ویلیام اخیراً مشغول کار بوده و از جوامع مختلف در سراسر بریتانیا دیدن کرده اند ، اما چیزی به من می گوید که در کاخ کنزینگتون هیچ کمکی از مراقبت از کودکان وجود ندارد.