تصاویر اختصاصی مجموعه فیلم را ببینید

فیلم های وس ​​اندرسون به دلیل زیبایی ظاهری سورئالیستی خود به همان اندازه قابل تشخیص هستند ، زیرا شخصیت های مکرر آنها از جمله جیسون شوارتزمن ، بیل موری ، اوون ویلسون ، تیلدا سوینتون و آنجلیکا هاستون از جمله شخصیت های سرشناس هستند. آنها ، به همراه تیموته Chalamet و Saoirse Ronan ، در جدیدترین آثار اندرسون ظاهر شده اند ، اعزام فرانسوی، که کارکنان یک نشریه داستانی آمریکایی در فرانسه را دنبال می کند. وقتی صحبت از تیم پشت صحنه اندرسون می شود ، کارگردان یک تیم مشابه دارد. آدام استوکهاوزن ، طراح تهیه کننده ، که از سال 2007 با اندرسون همکاری می کند ، می گوید: “وس ، فوق العاده ترین و دوست داشتنی ترین گروهی از افراد را که می توانید امیدوار باشید در کنار هم باشند ، برای ساختن این فیلم ها گرد هم می آورد.” دارجیلینگ محدودبه مادر ویلسون ، لورا ، عکاس ، یکی دیگر از مجموعه های معمولی است که در حال حرکت بین دو حرکت است. در اینجا ، او عکس های خود را از آن به اشتراک می گذارد اعزام فرانسوی در Angoulême ، شهری در جنوب غربی فرانسه ، و به همراه اندرسون و Stockhausen ، جزئیات دست اول را در مورد ساخت فیلم به ما می دهد.

با اجازه از Searchlight Pictures.

رنا دی آنجلو ، طراح دکوراسیون ، کتابها ، دفترچه یادداشتها و سایر اجزای مربوط به دفتر نویسندگان (مانند آنچه که فرانسیس مک دورمند در آن نشسته است) را در بازارهای کک در سراسر پاریس و لمان ، و همچنین در “زیرزمین ها و کمد ها و اتاق زیر شیروانی در آنگولیم” یافت. ، “آدام استوکهاوزن می گوید.

با اجازه از Searchlight Pictures.

استکهوزن به یاد می آورد وس اندرسون ، استوکهاوزن و تیم هایشان ماه ها به این نتیجه رسیدند که شهر تخیلی Ennui-sur-Blasé با توجه به عکس های قدیمی پاریس و “جستجوی گوگل در شهرهای کوچک” چگونه باید به نظر برسد. “قطعه به قطعه ، Ennui-sur-Blasé مورد توجه قرار می گیرد.” در اینجا ، اوون ویلسون در خیابانی با دقت دوچرخه سواری می کند.

عکاسی: لورا ویلسون

اندرسون در ماه فوریه فیلمبرداری کرد و مجموعه – که در داخل یک کارخانه رهاسازی نمد ساخته شده بود – سرد بود. بنابراین اندرسون ، در اینجا با بیل موری و اوون ویلسون ، برای گرم ماندن شال گردن بست. خوشبختانه با ظاهر او همراه شد. لورا ویلسون می گوید: “وس این کت و شلوارهای زیبا را در تویید برای او تهیه کرده است ، اما پس از ماه ها کار ، کمی استرس می گیرند.”

عکاسی: لورا ویلسون

“این کمی تیم من هستم ، فیلمبردار رابرت یومن ، طراح تولید آدام استکهوزن و تهیه کننده جرمی داوسون ، ”اندرسون می گوید. به نظر می رسد روحیه خوبی داریم. “

عکاسی: لورا ویلسون

ویلسون در مورد قابهای پشت (از سمت چپ) جفری رایت ، اوون ویلسون و تیلدا سوینتون می گوید: “تصاویر روی دیوار فقط یک عکس قدیمی نیستند. همه آنها تصاویر مهمی هستند که خط داستان را تقویت می کنند.” در میان عکس ها پرتره نویسندگان ، از جمله ترومن کاپوت و گور ویدال ، وجود داشت که فضاهای کاری آنها بر ظاهر و احساس مجموعه تأثیر گذاشت.

عکاسی: لورا ویلسون

ویلسون در حالی که رایت “در فکر فرو رفته بود” ، همانطور که او توصیف می کند ، اسیر شد. “این در مورد مجموعه های وس ​​این است: آنها استقبال می کنند ، اما بسیار هدفمند هستند. همه چیز با دقت و تفکر برنامه ریزی شده و اجرا می شود. ” در همین حال ، برای اندرسون ، آنچه در تصویر می گذرد کاملاً ساده است: “جفری بزرگ ، با دستان احاطه شده است.”

عکاسی: لورا ویلسون

اوون ویلسون ، مجهز به سرمای ماه فوریه کارخانه نمد ، ورق صورت را در یکی از دفاتر تولید روی صحنه بررسی می کند.

با اجازه از Searchlight Pictures.

وقتی استکهوسن به این تصویر از شخصیت رایت در دفتر رنگارنگ خود نگاه می کند ، تنها چیزی که می بیند دکور است. او می گوید: “من 12 ساعت دیگر این کاغذ دیواری را بیرون کشیدم.” “این تصمیم کمی وحشتناک بود – ما یک چیز واقعاً خسته کننده از ویلیام موریس داشتیم ، و در آخرین ثانیه ، گفتم ،” وا ، من باید آن را تغییر دهم. ” هیچ چیزی علیه ویلیام موریس نیست ، اما این فقط بسیار سرگرم کننده تر بود. “

عکاسی: لورا ویلسون

اگرچه ویلسون به طور رسمی برای اولین بار در صحنه فیلمبرداری به سوینتون معرفی شد اعزام فرانسوی، او دهه ها بازیگر را تحسین می کرد. ویلسون می گوید: “من برای ریچارد اودون کار می کردم و می دانستم که او وقتی برای اولین بار فرصتی برای عکاسی از او پیدا کرد چقدر برای او اهمیت داشت.” “او اصلاً دست بالا و رد کننده نداشت. او کنجکاو و متفکر بود او الگویی بود برای نشان دادن این که یک فرد مشارکتی است که از او عکس می گیرند. “

عکاسی: لورا ویلسون

عادت نویسنده و کاریکاتوریست جیمز توربر به نقاشی روی دیوارهای خود الهام دیگری برای دکوراسیون دفتر بود. استوکهاوزن می گوید: “اگر به پشت سر اوون نگاه کنید ، می توانید یک موش کوچک را ببینید.” بالا ، از چپ: الیزابت ماس ​​، اوون ویلسون ، سوینتون ، فیشر استیونز و گریفین دان.

عکاسی: لورا ویلسون

ویلسون می گوید: “اوون طبیعت بسیار رقابتی دارد.” “او یکی از سه برادر است ، بنابراین غرایز رقابتی او تا حد بسیار خوبی تقویت می شود. و بیل ، البته ، به این مناسبت رسید. ” دو بازیگر این موقت را تنظیم کردند و رنگ سبز را پشت صحنه صدا گذاشتند.

با اجازه از Searchlight Pictures.

استوکهاوزن در مورد دفاتر اعزام فرانسوی می گوید: “ما ایده داشتن یک ساختمان قدیمی را که در عملکرد فعلی خود تغییر کاربری داده بود دوست داشتیم.” او فهرست می کند آسوشیتدپرس و نوت بوک های سینما دفتر مرکزی به عنوان منابع اصلی الهام بخش او در مورد عکس هایی که روی آن مطالعه کرده است می گوید: “می شد زندگی آن مکان را احساس کرد.” نوت بوک های سینمابه

عکاسی: لورا ویلسون

به گفته اندرسون ، این عکس “من و بیل ، در جستجوی چیزی” را نشان می دهد. اما ویلسون می تواند توضیح دهد: “وس و بیل در حال بازتعریف هدف شخصیت در صحنه ای در اینجا هستند.”

عکاسی: لورا ویلسون

اندرسون درباره این عکس بازیگر ، با پابلو پاولی می گوید: “اوون در حالتی آشنا است ، در حال ارائه خط مشت است.”

با اجازه از Searchlight Pictures.

شخصیت مک دورمند دارای دفتر نسبتاً یدکی است که با مجموعه کتابها ، نان تست و به قول استکهوسن “پنجره ای کاملاً مستطیل شکل” مشخص شده است. او می افزاید: “ریاضت شیکر برای شخصیت واقعاً سرگرم کننده است.”

عکاسی: لورا ویلسون

اندرسون و اوون ویلسون برای اولین بار در یک کلاس نویسندگی خلاق در دانشگاه تگزاس ملاقات کردند و پس از آن به کار مشترک در اولین فیلم اندرسون پرداختند ، موشک بطریبه “آنها آنقدر بی تجربه بودند که یادم می آید فردی در صحنه فیلمبرداری گفت:” وس ، بگو ، عمل‘ و وس گفت: “اوه. عمل! “” لورا ویلسون به یاد می آورد.