تمام جزئیات مربوط به عروسی، حلقه و لباس کریستن استوارت

اوایل این هفته، کریستن استوارت فاش کرد که با دیلن مایر فیلمنامه نویس نامزد کرده است. استوارت در برنامه رادیویی خود در صبح سه شنبه به هاوارد استرن گفت: “ما در حال ازدواج هستیم، کاملاً این کار را انجام خواهیم داد.” این زوج بیش از دو سال است که با هم هستند، اگرچه آنها یک دهه است که یکدیگر را می شناسند، و به زودی آنها در ازدواج مقدس با هم مرتبط خواهند شد. اگرچه این عروسی به تازگی به اطلاع عموم رسیده است، اما این عروسی در حال تبدیل شدن به یک عروسی بزرگ در مجتمع صنعتی عروسی هالیوود است، بنابراین ما در حال پیگیری تمام جزئیات مربوط به عروسی های آینده هستیم.

کریستن و دیلن چگونه با هم آشنا شدند؟

استوارت و مایر، فیلمنامه نویسی که مسئولیت فیلمنامه فیلم نتفلیکس امی پولر را بر عهده دارد. موکسی، ابتدا در حدود یک دهه پیش در یک فیلم سینمایی با هم آشنا شدند، اگرچه آنها دوباره به هم متصل نشدند و تا شش سال بعد با هم دوست شدند. استوارت در سال 2019 به استرن گفت: «او در روز تولد یکی از دوستانش بلند شد و من می‌گفتم: «کجا بودی و چگونه تو را نشناختم؟» اما چند سال پس از آن بود که استوارت و مایر در واقع شروع به قرار ملاقات کرد. بلافاصله، استوارت می دانست که مایر همان کسی است. در همان مصاحبه با استرن در سال 2019، او گفت که نمی تواند “لعنتی صبر کند” تا خواستگاری کند. دو سال بعد و بالاخره این اتفاق افتاد، اگرچه مایر کسی بود که این سوال را مطرح کرد.

استوارت در مصاحبه اخیر خود به استرن گفت: «من می‌خواستم از من خواستگاری کنم، بنابراین فکر می‌کنم به وضوح آنچه را که می‌خواستم انجام دادم و او آن را ثابت کرد.

چه کسی قرار است مراسم عروسی را برگزار کند؟

این سوال روز بوده است. استوارت در حین صحبت با استرن گفت که مایل است سرآشپز مشهور گای فیری افتخار برگزاری مراسم عروسی آینده او را داشته باشد.

او با اشاره به زمانی که فیری در سال 2015 در فلوریدا 101 مراسم عروسی همجنس گرایان را برگزار کرد، گفت: “ما شنیدیم که گای فیری از شبکه غذایی بسیاری از مراسم عروسی همجنس گرایان را برگزار می کند.” بنابراین، ایده آن مرد – آن شیرین و شیرین مردی با سر بلند – آمدن به عروسی ما و برگزاری آن، من را خیلی می خنداند.

خوب، معلوم شد که فیری قصد دارد صد و دومین ازدواج همجنس گرایان خود را در رابطه با استوارت/مایر بسازد. استوارت ادامه داد نمایش امروز صبح پنج شنبه جایی که خود فیری پیامی برای او داشت. او گفت: “من از طریق تاک انگور فلوورتاون شنیده ام که شما به دنبال یک مجری شیرین و با موهای سیخ برای عروسی خود هستید.” “من پایه ام.”

استوارت در مورد این پیشنهاد بسیار هیجان زده به نظر می رسید و تأیید کرد که او واقعاً می خواهد فیری قضاوت کند. “آیا او در لس آنجلس زندگی می کند؟” او پرسید. “ما باید در مورد این صحبت کنیم.”

آیا کریستن حلقه نامزدی دارد؟

معمولاً اولین علامت نامزدی افراد مشهور حلقه است و به دنبال آن تایید خود زوج است. بنابراین، از زمانی که استوارت ابتدا این خبر را تایید کرد، همه به دنبال انگشتر الماس بازیگر زن بودند. با توجه به اینکه استوارت به خاطر استایل پرخاشگرانه‌اش شناخته می‌شود، اما بعید به نظر می‌رسد که او حلقه نامزدی سنتی بپوشد و به نظر می‌رسد که اینطور باشد.

در اولین نمایش در بریتانیا برای فیلم آینده او، اسپنسراستوارت با یک حلقه هندسی و پلاتین روی آن دیده شد را انگشت، و او دوباره با پوشیدن آن چند روز پیش دیده شد. بنابراین، آیا این همان چیزی است که مایر برای طرح این سوال استفاده کرد؟ ممکن است، اما تا کنون ما به طور قطع نمی دانیم.

قراره چی بپوشن؟

باز هم، ما نمی دانیم، اما با توجه به رابطه طولانی مدت استوارت با شانل، می توانیم حدس بزنیم که حداقل او در روز بزرگ خود از برند فرانسوی استفاده خواهد کرد. در حین تبلیغ اسپنسر در چند هفته گذشته، استوارت تقریباً به طور انحصاری از این برچسب استفاده کرده است، پس چرا باید همه چیز را برای چنین رویداد مهمی مخلوط کند؟