لباس برتر گل گال گدوت Red Notice یک چرخش جدید روی یک شکاف تا بالای ران قرار می دهد

در اولین نمایش کمدی ماجراجویی نتفلیکس، اعلام قرمز، چهارشنبه شب، گال گدوت با لباس قرمز Loewe که یک لیز بدون آستین و پولک دار بود که روی ران سمت راست او را در یک دور ران می پیچید بیرون آمد. گدوت این لباس را با لب‌های قرمز روشن، موهای صاف و رکاب‌های طلایی ست کرد، که تقریباً شبیه یک جاسوس خارج از وظیفه از فیلمی بود که او تبلیغ می‌کرد. اگرچه، این شکاف ابتکاری پا بود که چشم ها را به خود جلب کرد.

در طول سال‌های فرش قرمز، ما شاهد انواع لباس‌ها و دامن‌هایی با شکاف ران بوده‌ایم. البته، لباس مشکی ورساچه آنجلینا جولی در اسکار 2012 وجود داشت که هنوز به عنوان یکی از بهترین ها سلطنت می کند، یا کریسی تیگن در یوسف اکبر در جوایز موسیقی آمریکا 2016، شکافی که هزاران میم را به راه انداخت. با این حال، در اکثر موارد، اگر یک شکاف تا بالای ران دیده باشید، همه آنها را دیده اید. بنابراین، هنگامی که جاناتان اندرسون اولین مجموعه SS22 Loewe را در هفته مد پاریس در ماه گذشته معرفی کرد، تصمیم گرفت این شکاف را روی سر خود باز کند. در نتیجه، اندرسون سه لباس پولک‌دار رنگارنگ ارائه کرد که همگی دارای چیزی بودند که فقط می‌توان آن را سوراخ پا توصیف کرد. پاهای مدل‌ها درست از زیر وسط لباس فرو می‌رفت و لحظه‌ای از لباس پوشیدن سکسی و ران‌ها را به سبکی جدید ارائه می‌کرد که احتمال خرابی کمد لباس مربوط به شکاف را که بسیاری از آن‌ها وجود داشت، از بین می‌برد. بلافاصله مشخص شد که این لباس‌ها خیلی زود روی فرش قرمز قرار می‌گیرند و دیشب بالاخره یکی درست شد.

لحظه فرش قرمز گادوت در میان اخباری مبنی بر اینکه او قرار است نقش ملکه شیطانی را در یک بازسازی لایو اکشن بازی کند فرا می رسد. سفید برفی. گدوت در کنار آن بازی خواهد کرد داستان سمت غربی تازه وارد، راشل زگلر، که نقش اصلی را بازی خواهد کرد. مطابق با ضرب الاجل، انتظار می رود تولید این فیلم از سال آینده آغاز شود.

Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic/Getty Images

Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic/Getty Images