کیت مک لئود، بنیانگذار The Body Stone، روال سلامتی خود را به اشتراک می گذارد

داستان کسب و کار مراقبت از پوست کیت مک‌لئود و داستان ازدواج او به طور جدایی ناپذیری به هم مرتبط هستند. این شیرینی‌پز سابق پس از سال‌ها اداره نانوایی خود در خارج از کشور، با بازگشت عشق اول زندگی خود را زیر و رو کرد و او بدون برنامه به شهر نیویورک نقل مکان کرد. (اگر می خواهید جزئیات را بررسی کنید، این را بررسی کنید نیویورک تایمز ستون «عشق مدرن» نوشته روزنامه‌نگاری که مسئول شوهر فعلی مک‌لئود است، که اتفاقاً موسس هینج است و بلیط هواپیما را رزرو می‌کند.) پس از چند سال که دوباره روی پای خود ایستاده بود و در حالی که کره‌های گیاهی و شیرینی‌های طبیعی را آزمایش می‌کرد. مک لئود اولین محصول مراقبت از پوست خود را رسماً در سال 2018 عرضه کرد، یک مرطوب کننده جامد ابتکاری به نام The Body Stone. در سال‌های پس از آن، محصولات زیبایی درجه‌ غذایی او طرفداران قابل‌توجهی را به خود اختصاص داده‌اند که شامل نائومی واتس می‌شود که بررسی درخشان اولیه‌ای از The Body Stone را در خود به اشتراک گذاشته است. به درخشش”مصاحبه بالا قفسه. مک‌لئود و تیمش اکنون همه چیز را در خط تولید خود می‌سازند – از جمله یک سنگ سکس حاوی آرگان و یک سنگ صورت کاملاً جدید – در به اصطلاح “آتلیه کره” خود در دره هادسون نیویورک. ما با بنیانگذار از طریق Zoom تماس گرفتیم و در مورد همه چیز از آخرین راه اندازی او تا ابزار غیرمنتظره موثری که آکنه هورمونی او را از بین می برد صحبت کردیم.

ما فقط محصولاتی را شامل می‌شویم که به‌طور مستقل توسط تیم تحریریه W انتخاب شده‌اند. با این حال، اگر محصولی را از طریق پیوندی در این مقاله خریداری کنید، ممکن است بخشی از فروش را دریافت کنیم.

چگونه از یک قنادی به راه اندازی خط مراقبت از پوست رسیدید؟

وقتی برای اولین بار به نیویورک برگشتم، با خواهر شوهرم خیلی صمیمی شدم. و او واقعاً به دانستن آنچه که شما در بدن خود وارد می کنید و روی بدن خود می گذارید اعتقاد داشت. یک روز او مرا دید که دارم لوسیون می زنم و از من پرسید که آیا می دانم چه چیزی روی پوستم می زنم؟ و حقیقت این است که من هرگز آنقدر به آن فکر نکرده بودم. او یک تکه کره کاکائو خام به من داد تا آن را به عنوان مرطوب کننده امتحان کنم، و این یک سنگ جامد سخت است. گذاشتن آن روی بدن چندان خوشایند نیست، زیرا نقطه ذوب بسیار بالاست. اما روز بعد وقتی به پوستم نگاه کردم، نتایج فوق العاده بود. کره کاکائو سرشار از اسیدهای چرب و پلی فنول ها و ویتامین E است، بنابراین برای ایجاد مانعی برای قفل کردن هیدراتاسیون طبیعی شگفت انگیز است. اما من فکر کردم، باید راه آسان تری برای استفاده از این وجود داشته باشد.

بنابراین از مهارت های آشپزخانه ام استفاده کردم و طوری به کره کاکائو نزدیک شدم که انگار یک تکه شکلات بود و داشتم گاناش درست می کردم. وقتی یک ترافل پر از گاناش را گاز می‌زنید، لز است و در دهان شما ذوب می‌شود، زیرا آن را با روغن‌ها و چربی‌های دیگر مخلوط کرده‌اند. ابتدا فقط مخلوط را در شیشه ها می ریختم و با قاشق بیرون می آوردم، اما وقتی من و شوهرم با هم ازدواج کردیم، از قالب های کانله و مادلین استفاده کردم و به عنوان هدیه به همه مهمان ها دادم. سپس، در نهایت با یک مجسمه‌ساز شروع به کار کردم که به شکل فعلی سنگ بدن کمک کرد.

روند ساخت سنگ های بدن در حال حاضر چگونه است؟ و چه چیزی آنها را از سایر کرم ها، بالم ها و مرطوب کننده های موجود در بازار متمایز می کند؟

هیچ چیز واقعاً از ابتدا تغییر نکرده است به جز مقیاسی که در آن کارها را انجام می دهیم. محصولات ما مواد غذایی برای پوست هستند که از ابتدا ساخته می شوند. دستور العمل ها همه در آشپزخانه خانه من شروع شده اند و وقتی آنها را در کارگاه به مقیاس می آوریم تغییر نمی کنند، جایی که هنوز همه چیز را با دست مخلوط می کنیم و می ریزیم. و همه چیز بدون آب است: در یک بطری معمولی لوسیون یا شیشه خامه، استاندارد صنعتی این است که شما 75 تا 80 درصد آب دریافت می کنید. با سنگ های بدن، شما فقط 100 درصد غذای گیاهی و غذایی را دریافت می کنید.

سنگ بدن همچنین فرصتی برای ارتباط با خودتان فراهم می کند. زمانی که من برای اولین بار شروع به ساخت و استفاده از محصول کردم، در موقعیت بسیار سختی قرار داشتم. من به تازگی یک چرخش بزرگ در زندگی ام انجام داده بودم و در حال مبارزه با یک اختلال خوردن بودم. اما متوجه شدم روزهایی که این را روی بدنم گذاشتم، فقط احساس خوبی داشتم. صادقانه بگویم، این یک روز من را از این وضعیت بیرون آورد.

فرمول جدید سنگ صورت چگونه از اصل فاصله دارد؟

ما پیروان بسیار متعهد سنگ بدن داریم، و اغلب از من می‌پرسند: «آیا می‌توانم آن را روی صورتم بگذارم؟» و من می گویم، “در برخی از روزهای زمستان که واقعاً بسیار سرد است، بله…” اما به طور کلی، استفاده از کره کاکائو را روی صورت خود توصیه نمی کنم، زیرا پایین ترین شاخص کودوژنیک را ندارد. بنابراین من تازه شروع به کاوش در بسیاری از کره های عجیب و غریب مختلف کردم. کره کوکوم که از گیاهی زیبا و بومی هند می آید، ساختار شیمیایی بسیار مشابهی با کره کاکائو دارد که به آن جامد می دهد. اما برخلاف کره کاکائو، منافذ شما را مسدود نمی کند.

اگر صحبت از آرایش شد، آیا محصولات مورد علاقه ای دارید؟

من یک آرایشگر بزرگ نیستم، اما در مورد برنز گوچی وستمن و رژگونه اش به نوعی مذهبی هستم. و جیمی میکاپ “Blightlighter” که ترکیبی از رژگونه/هایلایتر است. برای یک شب بیرون رفتن، چند پالت سایه چشم ایلیا را در پشت کشویم نگه می دارم.

چیزی که از کار در فضای مراقبت از پوست آموخته اید که اکثر مردم نمی دانند چیست؟

فکر نمی‌کنم مردم متوجه باشند که بیشتر محصولات چگونه ساخته می‌شوند یا تولیدکننده قراردادی چیست. و من بسیار مفتخرم که ما از آن استفاده نمی کنیم. اغلب، فرمول هایی که برندهای مختلف استفاده می کنند فقط برای آنها ایجاد می شود، و بسیار بسیار شبیه فرمول بعدی است که روی تسمه نقاله یک شاخه به پایین است. بسیاری از محصولات در فروشگاه های لوازم آرایشی رایج در همان شلوارهای تولیدی ساخته می شوند و هیچ شفافیتی در مورد آن وجود ندارد.

اولین کاری که صبح انجام می دهید از نظر مراقبت از پوست و سلامتی چیست؟

شوهرم را بغل می کنم و سعی می کنم به گوشیم نگاه نکنم. سپس کودک من شیشه شیر خود را دریافت می کند و من شیشه شیر خود را که معمولاً یک فنجان چای بدون کافئین است – من فکر می کنم که این بخشی از رژیم زیبایی من است. دندان هایم را مسواک می زنم، صورتم را می شوم و با گلاب اسپریتز می کنم. سپس کمی برنزر یا رژگونه می زنم و دفترم را برمی دارم و کمی می نویسم و ​​سپس سعی می کنم قدم بزنم.

آیا شستشوی صورت ترجیحی دارید که از آن استفاده می کنید؟

نه، و من در این مورد چنین قیافه هایی دارم، اما واقعاً فقط صورتم را با آب می شوم. گهگاهی از جو، شکر و دانه های توت فرنگی برای خودم اسکراب درست می کنم. اما معمولاً فقط آب و یک Halo صورت است، که مانند یک پارچه فیبر گرد کوچک است که قرار است برای پاک کردن آرایش باشد. وقتی باردار شدم شروع به آکنه هورمونی کردم و مامانم به من یکی داد و کاملا پوستم پاک شد. بهتر از هر لایه بردار دیگری وارد آن می شود، بنابراین من در حال حاضر هفت عدد از آنها را دارم و به جای استفاده از دستمال شستشو از یکی در روز استفاده می کنم. و واقعاً، پوست من هرگز بهتر به نظر نمی رسید.

در مورد روتین عصرگاهی شما چه می شود – وضعیت استراحت و آماده شدن برای رختخواب چگونه است؟

من هفته ای یکی دو بار از برس خشکمان استفاده خواهم کرد. از زمانی که نوجوان بودم، برجستگی های کوچکی در پشت ران هایم داشتم و این واقعا کمک می کند. من عاشق حمام کردن یا دوش آب گرم خوب و طولانی هستم. اگر در حال شستن موهایم هستم، من Briogeo یا شامپو و نرم کننده از Intelligent Nutrients را دوست دارم، که توسط فردی که در ابتدا Aveda را تأسیس کرد و سپس فروخت، شروع شد – آنها دارای روغن نعناع هستند که به شما حس زیبایی می دهد. اگر در حمام هستم، نمک اپسوم یا سیترات منیزیم اضافه می کنم و مقداری روغن اکالیپتوس می پاشم. (چیزی دیگری که در حمام خود گذاشتم، در سال 2022 عرضه خواهیم کرد…) پس از خشک شدن، سنگ بدن خود را می گذارم و اجازه می دهم یک شبه جذب شود.

آیا درمانی انجام می دهید یا پزشکان سلامتی وجود دارند که به طور منظم به آنها مراجعه می کنید؟

طب سوزنی بخش بزرگی از بارداری اول من بود و همچنین بخشی از بارداری دوم من است. وقتی منتظر اولین فرزندم بودم، از مرکز Yinova در نیویورک بازدید کردم، جایی که برای کمک به دیابت بارداری طب سوزنی انجام دادم.

آیا توصیه زیبایی وجود دارد که دریافت کرده اید که دیدگاه شما را نسبت به زیبایی تغییر داده است؟

این یک سوال است: “آیا می دانید چه چیزی به بدن خود می زنید؟” از خواهرشوهرم اون سالها پیش. در مورد آن فکر کنید: پوست شما بزرگترین عضو بدن شما است و متخلخل است. و تا 60 درصد از چیزی که روی پوست خود قرار می دهید در 30 ثانیه اول پس از استفاده خیس می شود. ممکن است به معنای واقعی کلمه به آن دست نزنید، اما با این وجود در حال مصرف آن هستید.