بهترین هدایای زیبایی برای همه افراد در لیست شما

تمام قسمت های دوست داشتنی تعطیلات – خانواده و دوستان، لباس های مهمانی و ژاکت های پشمی، شامپاین و شامپاین بیشتر – را می توان در یک لحظه فراموش کرد وقتی متوجه شدید که حتی یک هدیه برای نزدیک ترین و عزیزترین خود نخریده اید. اینجاست که قهرمان واقعی تعطیلات، مجموعه هدایای زیبایی وارد می شود. ست ها هدایای فوق العاده ای را برای هرکسی به ارمغان می آورند، از خواهر نوجوان دوست پسرتان که هنوز کاملاً با شما گرم نشده است، تا مادرتان که سعی می کند بفهمد چگونه از موهای تازه رنگ شده اش مراقبت کند، تا دوست جت ستینگ شما که همیشه در هواپیما بسته بندی آن ها آسان، باز کردن هیجان انگیز، بی پایان مفید و تقریباً همیشه مقرون به صرفه تر از بسته بندی اقلام مختلف به تنهایی هستند. بنابراین یک نفس عمیق بکشید و این راهنمای بدون استرس را در مورد گزینه‌های مورد علاقه ما مطالعه کنید، و در کمترین زمان به نوشیدن حباب‌دار باز می‌گردید.

ما فقط محصولاتی را شامل می‌شویم که به‌طور مستقل توسط تیم تحریریه W انتخاب شده‌اند. با این حال، اگر محصولی را از طریق پیوندی در این مقاله خریداری کنید، ممکن است بخشی از فروش را دریافت کنیم.

برای دوست شما که واقعا دلتنگ ساحل است

روغن‌های بدن سرشار از ویتامین و آنتی‌اکسیدان کاستا برزیل، رطوبت غیر چرب و همچنین درخشندگی فوق‌العاده ظریف و ظریفی را ارائه می‌کند: لوآ نقره‌ای کم‌رنگ است، سول رنگ طلایی گرمی دارد. انتخاب مناسب برای هر کسی که مدتی است خورشید را ندیده است.

برای خواهر شما با ابروهای عالی

چه او ترجیح دهد ابروهایش را پر و طبیعی نگه دارد و چه براق و پر شده باشد، این کیت حاوی همه چیزهایی است که او برای قوس های زیبا در تمام طول سال نیاز دارد.

برای مادران بار اول

ست شیرین دکتر استورم همراه با کرم صورت و بدن مخصوص پوست های جوان و حساس و یک اسم حیوان دست اموز مخملی کوچک است.

برای دوستی که تازه وارد آرایش شده است

این مجموعه از سری Rare Beauty سلنا گومز همه چیزهایی را دارد که برای ایجاد یک ظاهر روزمره بی‌خطر نیاز دارید: رژگونه مایع رنگدانه‌دار، براق رنگی، هایلایتر و ریمل.

برای زوجی که همیشه میزبان مهمانی های شام هستند

هر میزبان بزرگ به یک اتاق پودری مجهز نیاز دارد. این ست کیمیاگر رشد با رایحه پرتقال شیرین و چوب سرو، بویی تقریباً به خوبی شراب مولد دارد که احتمالاً به تازگی برای شما سرو کرده اند.

برای دوست دختر شما با موهای بی عیب و نقص

مجموعه هدیه Oribe قفل های آبدار را ارائه می دهد که همیشه بوی تازگی از سالن می گیرند. پاداش: در یک جعبه یادگاری زیبا که توسط À Paris Chez Antoinette Poisson طراحی شده است، بسته بندی شده است.

برای صبورترین دوست شما

هدیه در یک هدیه! پشت درهای این جعبه کلاه پیچیده شده با Pucci، 25 لذت معطر در انتظار شماست.

برای همکار شما که همیشه گره های موهای شما را می دزدد

یک زیور کوچک دلپذیر شامل چهار اسکراچ ساخته شده با بالاترین درجه ابریشم توت است که به گونه ای طراحی شده است که روی موها ملایم باشد و از چین و چروک جلوگیری کند.

برای پسر عموی همیشه آراسته شما

براق کننده های Emilie Heathe فقط براق و ماندگاری طولانی ندارند. آنها همچنین غیر سمی، وگان، بدون 10 هستند، و در بطری های براق مناسب برای نمایش روی روشویی هستند.

برای مسافر دائمی

این کیت زیپ‌آپ داپ قابل استفاده مجدد شامل 9 وسیله ضروری به اندازه سفر از Aēsop است که برای هر کسی که از استفاده از شامپوی هتل امتناع می‌کند عالی است.

برای نوجوان باحالی که می خواهید تحت تاثیر قرار دهید

آیا باید امسال آن را از پارک حذف کنید؟ به دنبال یک چمدان مونوس صورتی شاد و روشن با ده محصول با اندازه کامل و هفت محصول کوچک از خط مراقبت از پوست تمیز Drunk Elephant بروید.

برای مادرت که تازه شروع به رنگ کردن موهایش کرده است

مانند یک کابینت دارویی برای موهای شما، کیت مواد ضروری تقویت کننده باند اولاپلکس، یال های رنگ شده را تغذیه کرده و احیا می کند – مهم نیست در چه وضعیتی هستند.

برای معشوق شما که زندگی را جادویی می کند

این جعبه شیک حاوی دو رایحه نمادین از Diptyque، Feu de Bois و Ambre، همراه با چرخ فلک طلاکاری شده است که با گرمای یک شمع سوزان جان می گیرد و سایه و جلوه های نوری دلربا را در اطراف اتاق پخش می کند.

برای دوست شما که از تشریفات لذت می برد

ست Crown Affair شامل شانه، برس، روغن معطر، حوله خشک کننده مو و یک ساعت شنی مینی است که به شما کمک می کند تا زمان لازم را برای روش صحیح برس زدن داشته باشید – همه چیزهایی که برای داشتن قفل های صاف و مجلل نیاز دارید.

برای هر کسی که دوست دارد همه چیز را با هم مخلوط کند

این جعبه حاوی هفت طعم مختلف از خمیردندان های کلاسیک مانند دارچین و نعناع تا طعم های غیرمنتظره مانند شیرین بیان و یاس است، این جعبه یک جوراب جورابی فوق العاده مفید و هرگز خسته کننده نیست.

برای وسواس مراقبت از پوست که همه چیز دارد

عشق واقعی می تواند به معنای هدیه دادن یک روتین کامل مراقبت از پوست به کسی باشد. Luxury Edit یک جعبه سیاه براق است که کل مجموعه Intensive 111Skins را در خود جای داده است، از کرم دور چشم فوق العاده موثر تا ماسک های چندگانه تسکین دهنده.