کندال جنر در مراسم عروسی دوست لورن پرز لباسی بسیار فاخر پوشیده بود.

پاریس هیلتون تنها کسی نبود که پنجشنبه شب در مقابل اتاقی از افراد مشهور ازدواج کرد. در حالی که کیم کارداشیان، اما رابرتز و پائولا عبدل در حال تماشای گفتن “من” هیلتون در ملکی در لس آنجلس بودند، کندال جنر، بلا حدید و هیلی بیبر مشغول شرکت در مراسم عروسی ساحلی دوست خود، لورن پرز، در میامی بودند. جنر و حدید در طول مراسم به عنوان ساقدوش مشغول بودند و با لباس‌های آبی بدون بند در راهرو قدم می‌زدند، اما به نظر می‌رسد که عروس اجازه داد جشن عروسی‌اش برای پذیرایی لباس‌های خودش را تغییر دهد و آن‌وقت بود که جنر واقعاً اجازه داد استایل شخصی‌اش بدرخشد.

در شب، جنر لباسی از مجموعه SS22 Mônot انتخاب کرد، یک لباس مشکی با بریدگی روی سینه و شکم، که پارچه کمی بین استخوان ترقوه و کمر جنر باقی می ماند. این لباس با ظاهر ساقدوش ساده ای که او در اوایل روز پوشیده بود فاصله زیادی داشت و بحث هایی را در فضای مجازی برانگیخت که آیا برای عروسی مناسب است یا خیر. اگر ظاهر عروسی جنر آشنا به نظر می رسد، مگان تی استالیون فقط لباسی مشابه از همان مجموعه را به تن کرده است. زرق و برق جوایز زنان سال در اوایل این هفته.

جنر در طول شب این لباس را در استوری اینستاگرام خود به نمایش گذاشت و در عین حال نگاهی اجمالی به لباس بیبر و حدید نیز داشت. هر دو مدل پوشش بیشتری را انتخاب کردند، بیبر یک لباس مجلسی بدون آستین پولک قهوه ای Magda Butrym با دو گل رز در قسمت سینه پوشیده بود و حدید یک لباس چاپ شده آبی و قهوه ای با موهایش به عقب کشیده بود.