کندال جنر برای مراسم گالا بعد از مهمانی، لباس بدن و بند شلواری می پوشد

کندال جنر در مراسم مت گالا یک لباس پولک دار و بدون شلوار را با یک لباس کوتاه شفاف و پولک دار برای مراسم بعد از مهمانی عوض کرد.

جنر بعد از اینکه در کنار خانواده مشهورش (که به نظر می رسد دعوت شده بودند) روی فرش قرمز با لباس بدن مارک جیکوبز یقه دار و آستین شنل و چکمه های پلت فرم بلند، به چیزی کمی آشکارتر افتاد. – و شاید آشنا.

بدنه کرست و شفاف با بند های مروارید آراسته و یک تاپ و بند بند مشکی ریز روی آن، بازآفرینی ظاهری از باند فرودگاه بهار/تابستان 1994 Chanel توسط طراح لندنی Nensi Dojaka است. این مجموعه سفارشی، طبق استوری‌های اینستاگرام این برند، «آفرینشی ادای احترام به احترام یکی از چهره‌های نمادین کارل» است.

Sheer یک عنصر اصلی در کمد لباس Met Gala (و همیشه) بنیانگذار 818 است. همین چند روز پیش او را در نیویورک دیدند که لباس آبی کبالتی با ته پری پوشیده بود. در سال 2022 او یک تاپ شفاف پرادا با دامن مشکی بزرگ پوشید، در حالی که در سال 2021 با کریستال و چیزهای دیگر در لباس مجلسی جیوانشی ظاهر شد.

برخلاف دوآ لیپا، نائومی کمپبل و نیکول کیدمن (برای نام بردن از چند نفر) که در آرشیو واقعی شانل برای این رویداد غوطه ور شدند، چرخش به روز شده جنر در ظاهر کلاسیک کارل به عنوان ادای احترام (شکل) مناسب عمل کرد.