کندال جنر برای شروع آخر هفته کواچلا یک لباس کاملا شفاف پوشید

آخر هفته کواچلا در راه است، پس آماده باشید تا در گرمای صحرا، چهره‌های زیادی را ببینید که اینفلوئنسرها، سلبریتی‌ها و بازدیدکنندگان جشنواره شماره استاندارد شما بهترین ظاهر خود را در گرمای صحرا نشان می‌دهند. به طور رسمی، جشن‌ها تا فردا آغاز نمی‌شود، اما کندال جنر در حال حاضر جشن می‌گیرد و لباسی کاملاً شفاف به تن دارد تا فصل جشنواره را آغاز کند.

روز سه‌شنبه، این مدل در رویدادی در بورلی هیلز شرکت کرد و بیستمین سالگرد Revolve را جشن گرفت و جشنواره سالانه Revolve این برند را آغاز کرد که هر سال در اولین آخر هفته Coachella برگزار می‌شود. برای این مراسم، جنر یک لباس سفید و میدی Alaïa با طراحی اسکلت مانندی پوشیده بود که از یک خط به سمت پایین بیرون می زد. راه راه های پارچه شفاف کمی جذابیت را به قطعه ای که بدن را در آغوش می گیرد، اضافه کرد و به آن اجازه داد کاملاً با روند شفافی که اخیراً فرش قرمز را فرا گرفته است، قرار گیرد. جنر مدل لباس چشم نواز را نسبتاً ساده نگه داشت، موهایش را پشت سر گذاشت و صندل های بند دار و سفید The Row را روی پاهایش انتخاب کرد.

ظاهر شفاف سفید پس از آن به وجود آمد که جنر برای جشن عید پاک خود در کنار خانواده، یک لباس حسادت‌انگیز دیگر پوشید. یکشنبه گذشته، این مدل در یک لباس اسطوخودوس مایل به خاکستری با یقه‌ای که با توری تزئین شده بود، در برانچ حاضر شد. این لباس از کلکسیون بهار 1998 Chloé که توسط Stella McCartney طراحی شده بود و در اصل توسط Naomi Campbell از روی باند فرودگاه الگوبرداری شده بود. این به‌عنوان جذابیت جنر و یکی دیگر از لحظات موفق استایل مدل و استایلیست او، دنی میشل، دیده می‌شد.

ظاهر تمام سفید کندال را بخرید:

اگر محصولی را از طریق پیوندی در این مقاله خریداری کنید، ممکن است بخشی از فروش را دریافت کنیم.